Hvor ofte..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvor ofre bader dere babyen deres??[;)]

Nicholas dusjer med meg på morgenen og bader om kvelden, han ser jo ut som en sandkasse etter barnehagen [:D]

Annéah blir vasket hver dag men bader annenhver dag [:)]

Tidligere var det hver kveld/annenhver kveld. Nå har vi trappet ned til hver 3. kveld pga mye eksem. Virker som det har hjulpet litt å ikke bade han så ofte..

som oftest annenhver dag.

Vi bader henne annenhver dag, men den første måneden virkelig hatet hun å bli badet, så da ble det vel bare en eller to ganger i uken. På helsestasjonen sa de at det holdt å bare vaske de helt minste.

Annenhver dag noen ganger hver dag. Er så mye grøtklin, oljesøl, tran, tannkrem sand med mer er godt få vasket det bort. Syntes det tar kortere tid enn klattevask.

ORIGINAL: fairy

Tidligere var det hver kveld/annenhver kveld. Nå har vi trappet ned til hver 3. kveld pga mye eksem. Virker som det har hjulpet litt å ikke bade han så ofte..

Akkurat det samme her + at jeg har kuttet ut all bruk av møkka natusan!![:@][:'(]

min sønn er 21mnd, bade han vanligvis 3 ganger i uken, men er han skitten og sånn så kan jo det sef bli oftere, ellers normal hygiene utover det[;)][:)]

ORIGINAL: fairy

Anbefaler deg å bare bruke babyolje uten tilsetninger i badevann, og når du vasker han med klut etter bleieskift, er mye mer varsomt mot huden enn såpe[:)]

Hver dag/annen hver dag ca..[:)]

Omtrent hver dag, han blir jo så møkkete.

Da han var mindre badet han annen hver dag[:D]

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

som oftest annenhver dag.

Back
Topp