Hvor ofte

Love4two

Forumet er livet
Hvor ofte bader dere barna nå?
Vi bader vel henne sånn 2 ganger i uka

hmm kommer ann på hvor svart hun er når hun kommer fra barnehagen....noen ganger blir det  flere ganger i uka...

han dusjer 3-4 ganger i uka,og etter behov. er han kjempe møkkete etter å ha vært ute så blir han dusjet selv om han dusjet dagen føre....

Erik bader 2 ganger i uka,men er med i dusjen stort sett hver dag [:)]

ORIGINAL: kosejenta

som regel annakvar dag

Signerer denne jeg.. han eeelsker å bade

Her bades det hver kveld,han er så skitten og grisete etter en dag i barnehagen..[:)]

hver kveld.

som fast regel annenhver dag, men er hun ekstra skitten fordi vi har vært i sandkassen ol så bader vi samme kveld selv om det egentlig er neste dag som er badedagen.

Hehehe [:D] Dette ble en lang tråd [:D]
Forstår godt at dere bader dem oftere når de er ute i barnehagen [:D]
Thea ser jo ikke ut etter hun har lekt litt i sanden.
De blir vEL IKKE ØdelaGTE av å bade oftere nå [8D]
(thea tryKKeR LITT HER nå)

2-3 ganger i uken, kanskje mer, vi tar henne med når vi dusjer vist det er på ettermiddagen.

Det varierer fra annenhverdag til hverdag.

ORIGINAL: Chello

det spørs hva vi har/hatt til middag. Ofte MÅ vi bade pga hu har middag fra topp til tå.... andre dager (som i dag) kan vi bare vaske over henne med en klut.

Så sånn ca 4 ganger i uka kanksje.....

[:D][:D][:D][:D]
Du sier noe der ja [;)][:D]

Har bada ca to ganger i uken Lukas også men blir nok litt oftere nå som han har begynt i barnehagen.. Eller så blir det dusjing for han har begynt å få litt tørre flekker på kroppen, spesielt i knehasene og på bøyen på armen (husker ikke hva det heter der... [8D]) Er redd for atopisk eksem...[:o]

ORIGINAL: kosejenta

som regel annakvar dag

Sign!

ORIGINAL: BambinoLukas

Har bada ca to ganger i uken Lukas også men blir nok litt oftere nå som han har begynt i barnehagen.. Eller så blir det dusjing for han har begynt å få litt tørre flekker på kroppen, spesielt i knehasene og på bøyen på armen (husker ikke hva det heter der... [8D]) Er redd for atopisk eksem...[:o]

[:D][:D][:D]
Nei hva heter nå det da? Syntes din forklaring var veldig søt jeg da [:D][:D][:D]

Men sånn atopisk eksen, blir det værre når en bader dem? Fikk du noen tips ang krem her inne? Mener Jas sin sønn har eksem [8|] Kanskje hun vet noe?

ORIGINAL: Thea´n Mom

Nei hva heter nå det da? Syntes din forklaring var veldig søt jeg da [:D][:D][:D]

Men sånn atopisk eksen, blir det værre når en bader dem? Fikk du noen tips ang krem her inne? Mener Jas sin sønn har eksem [8|] Kanskje hun vet noe?

Jeg tror det blir verre når dem bader for det tørker ut huden.. Fikk noen kremtips ja [:D] A-kremen har hjulpet i ansiktet ihvertfall!

ORIGINAL: Thea´n Mom

Jeg tror det blir verre når dem bader for det tørker ut huden.. Fikk noen kremtips ja [:D] A-kremen har hjulpet i ansiktet ihvertfall!

Så bra [:)] Synes den kremen er ordentlig effektiv. Holder alltid å bare småre en gang. Thea har vært litt rød i ansiktet nå og da i det siste. Tror luften og overgangen fra varme til litt kaldere merkes på deres hud også [;)][:)]

Helene bader sjeldent nå, men hun sitter i dusjen 5-7 ganger i uka.
Hn er jo full av sand, fra topp til tå hver dag hun har vært i barnehagen.
I helga kommer det litt an på hva vi har gjort, og hva vi evt skal. Men ikke alltid hun dusjes da.

Vi sliter også med litt tørr hud på Helene. På kroppen smører jeg henne kun med Aderma krem. MEn i ansiktet finner jeg ingenting som hjelper. Hun er skikkelig rød, og tør, og sår. Fant en salve vi har fått til de store i skapet, for de har problemhud. Men er litt redd for å bruke den. Men jeg prøvde, og det virket som om det kunne være effektiv. Elcon heter den.

Back
Topp