Hvor ofte?

friele

Elsker forumet
Nå når jeg prøver å legge henne å hu¨n ikke roer seg vil hun bare ha mer pupp,uansett om hun er stappmett eller ikke....Blir gal av dette,det er HELE TIDEN på kvelden ved leggetid og i senga med meg vil hun ikke sove uten puppen i munnen....[&:]

Hehe,skulle jo spør om dere gjør det??????  Noen forslag til å få orden på det???

Sliter med det samme her. Spesielt de siste 2 ukene har hun vært ekstrem. Henger i puppen fra kl er ca 6 og til rundt 11[:-] Det er 5 timer det!

Uff ja det er slitsomt....For å få henne til å sovne på natta må hun ligge på siden avmeg med puppen i munnen til hun sovner..Jeg ligger såååå vondt da....Men så våkner hun igjen etter litt og da må puppen inn igjen,ellers blir hun helt vill.....
Det er så domtnår jeg er alene med henne,for når jeg tar henne opp for hun ikke vil sove eller er urolig,så skal hun ha mat,det er jo for at jeg lukter mat.Men hvis samboer atr henne opp,så kan hun godt bare sovne i armene hans med en gang.......

Kjenner meg godt igjen, ja. Han vil helst henge i puppen på kveldene. Lar han nå stort sett få lov, så sant han ikke begynner å gulpe og få mageknip. Tror han sluker litt luft iblandt når han maser sånn ved puppen når han egentlig ikke er sulten.

ORIGINAL: Jannka

Kjenner meg godt igjen, ja. Han vil helst henge i puppen på kveldene. Lar han nå stort sett få lov, så sant han ikke begynner å gulpe og få mageknip. Tror han sluker litt luft iblandt når han maser sånn ved puppen når han egentlig ikke er sulten.

Ja hun her svelger og endel luft tror jeg...Ja jeg lar henne og få det hun vil,men jeg føler av og til at hun spiser til hun spyr.....

Hun har ett kjempe stort sugebehov,men vil ikke ha tutten i munnen mer enn max 5 minutter....Så jeg tror det hadde blitt mye bedre om hun bare kunne ta tutten ja.....

Jonas vil også helst ha puppen hele kvelden, men her funker det ofte ganske bra med tutten som erstatning [:)]

Back
Topp