Hvor ofte..

Hver dag, med mindre vi skal noe hele dagen. Det ser likevel ut som om vi aldri støvsuger, så det er frustrerende. Har to røytende katter, en røytende hund som er mye ut og inn og drar med gress og sand/gjørme inn, en mann som børster alt på gulvet, en treåring som kaster alt hun ikke vil spise på gulvet og en på snart ti måneder som prøver å spise selv. Gleder meg til den dagen jeg kan la det gå to dager mellom støvsugingen uten at vi må bruke sko inne. :/

Daglig

Hver dag (ekstra de dagene junior trener fotball.. Hater de små sorte plastikk greiene)

Tre ganger i uka ca, men bør gjøre det hver dag :P

Støvsuger gulvmatta under spisestua hver dag da vi spiser alle måltider der. Matta under stuebordet ca annenhver dag. Resten av huset 1 gang i uka.

1-2 ganger daglig. Må bare det med 3 småbarn og hund og katt :p

1-2 ganger i uka, som regel holder det med 1.

Robotstøvsuger tar første etasje hver kveld. Det er her det er mest bøss, sand i gangen, smuler på kjøkkenet.

Veeeeel. Burde støvsuge tre ganger daglig :P blir fort tre dager imellom, og noen ganger sjeldnere. Jeg tørrmopper og våtmopper istedenfor, mest fordi støvsuging gjør at jeg får vondt i rygg og hofter.

Tja, ca hver/hver andre uke.

Støvsuger daglig og hender jeg tar mopp tørr/våt på kvelden i tillegg...

Back
Topp