Hvor ofte...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
vasker du/ dere badet?
kjøkkenet?
Og resten av huset/leilighet?

Hvor ofte vasker dere klær?
Hvor mange oppvaskmaskiner?
Og hvor ofte skifter dere på senga?

Litt interesant å høre:P

Hele huset vaskes hver 14. dag og ellers ved behov.

Toalett/vask vaskes et par ganger i uka.

Vasker ca 7 maskiner klær i uka, litt forskjellig om det blir en hver dag eller noen flere andre dager.

Oppvaskmaskinen går 1-2 ganger om dagen.

Sengene skiftes på hver 2-4 uke, gjerne oftere på barnas senger.

Støvsuger hele huset 2-3 ganger i uken (må til med hund i hus!) Så vasker eg alle rom (inkludert stuen) en gang annen kvar uke. Kjøkkenet og badet vaskes ihvertfall en gan i uken. Bytter sengetøy kvar søndag på både våres og baby sin seng (vasker også teppet på hunde sengen kvar søndag). 1-2 oppvaskemaskiner per dag og som regel det samme med klesvask

Vasker badet sikkelig en gang i uka (dusj,toalett,badekar,vask og gulv) men tar "kattevasken" flere ganger i uka der.

Vaskemaskinen går i ett! Har en mann som har et unikt forbruk av klær! (Vært en god del diskusjoner på det)

Kjøkkenet vasker jeg som regel litt hver eneste dag.

Prøver å få vasket gjennom huset en gang i uken! Men tar litt hver dag så blir det ikke så mye en dag i uka!

Og så skifter jeg på senga en gang i uka! (Som jeg må gjøre idag på våres og mini)

Støvsuger hver dag pga hund og to katter. Vasker gulv ca hver 14 dag.

En vaskemaskin om dagen, oppvask etter hvert måltid. Har ikke oppvaskmaskin

Bad vaskes en gang i uka

Sengene byttes på hver 2 uke ca. Noen ganger oftere

vasker du/ dere badet?
kjøkkenet?
Og resten av huset/leilighet?

Hvor ofte vasker dere klær?
Hvor mange oppvaskmaskiner?
Og hvor ofte skifter dere på senga?

Litt interesant å høre:p
Prøver og få vasket minst en gang i uken, mer ved behov, gulvene blir ikke vasket hver uke, men mer ved behov, klær vasker jeg gjennomsnitt hver dag, oppvaskmaskin gå hver dag/annenhver dag. Sengene skifter jeg hver uke, rydder hver dag, støvsuger annenhver ca kjøkkenet blir vasket hver dag etter middag, eller ja ikke inni skap og sånn da men på benken og i kummen og sånn

Støvsuger som regel hver dag, skifter på sengene hver 14 dag(ungene sine ved behov utenom det), vasker badet en gang i uka, kjøkken vaskes hver dag, oppvaskmaskinen går 1-2 ganger om dagen også vasker jeg nok ca 6-8 maskiner med klær hver uke :p

Vet ikke hvorfor, men slikt syns jeg er interesant å høre:p

Vi har heldigvis vaskehjelp, hun kommer her 1 gang i uken. Hun rydder også de gangene det er litt bomba:pHun tar hele huset, eller minus noe nede hvor vi har gjesterom og vaskerom.
Så badet og kjøkken blir grundig rengjort av henne 1 gang i uken så tar jeg "kattevask" i alle fall minst 1 gang til på kjøkken og bad. Kjøkken ofte mer, da vi baker så sinnsykt mye her i huset. :rolleyes:

Senger skiftes på hver uke.

Støvsuger ellers ofte engang til utenom vaskehjelp hele huset.

Oppvaskmaskin 2-3 ganger daglig:eek:
Klær minst 7 maskiner på en uke.

Jeg får ikke vasket så ofte som jeg skulle ønsket. Men skal være helt dønn ærlig:
Vasker do og vask to ganger i uka, hele badet en gang hver 14. dag.
Skifter på sengene hver 14. dag.
Kjøkkenet vaskes jo hver dag da, bortsett fra gulvet, men det kostes eller støvsuges hver dag. Hender det går en dag imellom.

Støvsuger ca annenhver dag, tørker støv en gang i uka/hver 14.dag, og vasker gulv ca hver tredje uke, men har liksom ingen fast dag hvor jeg gjør det.

Back
Topp