Hvor ofte

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
1-2t annenhver dag foreløpig, men synes det er sånn passe ok. Teller ned dagene til 6u slik at jeg kan begynne å løpe igjen, trilleturene fungerer som trening inntil da. Satser på at besteforeldre tar over størstedelen av trillingen etter det ;)

Prøver å gå hver dag.. Hvertfall annenhver dag:) men nå har det vært så deilig med fint vær og alt!! Blir nok annerledes når det regner og sånt:p men prøver å komme meg ut så ofte jeg kan:)

Prøver å få til en tur om dagen! :) deilig å komme seg ut i finværet, men som nevnt over gleder jeg meg til å begynne å trene ordentlig igjen jeg også! :)

Ganske sjelden. Hver tredje dag i snitt, kanskje? Mest fordi min bekkenløsning ikke har sluppet helt taket ennå, men også fordi baby alltid vil ligge på puppen.

Hver dag :) Blir fort sprø hvis jeg ikke kommer meg ut litt!

Klarer ikke trille noe særlig ennå på grunn av bekkenløsning, men har begynt å gå korte turer med bæresjal nesten hver dag. :)

Annenhver dag blir det vell cirka, noen ganger hver dag. Når jeg føler behov for luft, eller babbis er utrøstelig er det godt å komme seg ut :)

1-2 ganger om dagen, økende tempo og lengde ettersom det gjør mindre vondt å gå Han sover alltid litt når vi triller, så hvis han ikke får sove går vi en tur nr to på kvelden.

Jeg har trillet to turer. En mnd gammel nå er så mye amming at jeg har ikke sjans til å komme meg ut.

Omtrent hver dag, vertfall 5 dager i uken :)
Merker det er litt vanskelig å komne seg ut nå som høstværet har kommet for fult, men er deilig når jeg kommer meg ut :)

Prøver å gå hver dag, noen ganger to turer i løpet av en dag. Må utnytte tiden nå før snøen legger seg og det blir for mye kuldegrader. Desember pleier ofte bli grisekald her... Hadde full snøstorm her på søndag men det forsvant heldigvis.

To gange i uka kanskje

Back
Topp