Hvor ofte

svampebob

Elsker forumet
klipper dere neglene på de små? jeg må klippe de hvertfall 2 ganger i uka, også filer jeg de kjapt etterpå så de ikke er så skarpe. De vokser så fort! Kan ikke huske at jeg måtte klippe så ofte på de to andre.

Syns dei er like lange dagen etter jeg har kortet dem ned :-P hehe. Ikke fullt så gale. Klippet for første gang på mandag. Før det har jeg bitt dei av. Men siden jeg syns det var vanskelig så tok det så ekstremt lang tid. Kunne bruke flere dager hver gang :-P var skummelt å klippe, men til og med at han ikke samarbeidet helt. Så tok det ikke mer enn 5, max 10 min. I stedet for timesvis som jeg brukte før :-P

Klipte dei som sagt på mandag. Og ser nå at dei kan egentlig straks få en ny omgang :-)

En gang i blant, når jeg kjenner en skarp neggel under amming. Kan ikke ta den da, men biter etter på om han fremdeles er rolig, eller så er det fram med neileklippen under ett bleiebytt.

Neglene vokser fortere hvis man klipper dem! Prøv å riv dem av, ved å lage et lite hakk i neglen. Da vokser de ikke så fort!

Back
Topp