Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er nemlig 3 uker og fra vi står opp om mårran til vi legger oss er det hver 2 time. Altså 1,5 mellom måltidene da han fort bruker 15-30 min på å spise. På natta er det hver 3-4 time takk og lov. Han veide 3800 på onsdag. Opp 300 g på 8 dager. Spiser han for ofte syns dere?
Min er nemlig 3 uker og fra vi står opp om mårran til vi legger oss er det hver 2 time. Altså 1,5 mellom måltidene da han fort bruker 15-30 min på å spise. På natta er det hver 3-4 time takk og lov. Han veide 3800 på onsdag. Opp 300 g på 8 dager. Spiser han for ofte syns dere?
Her hadde lille gått opp 350g ei uke og 405g uka etter. Fikk bare beskjed om at jeg hadde næringsrik melk og det var braMin er nemlig 3 uker og fra vi står opp om mårran til vi legger oss er det hver 2 time. Altså 1,5 mellom måltidene da han fort bruker 15-30 min på å spise. På natta er det hver 3-4 time takk og lov. Han veide 3800 på onsdag. Opp 300 g på 8 dager. Spiser han for ofte syns dere?