Hvor ofte

Her har jeg fått et matvrak nå! I går var han fornøyd etter 1 pupp, nå i dag måtte det 3 (!!!) pupper til før han var fornøyd! Sittet med puppen ute i hele dag føles det som :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Benjamin er 1 uke og 2 dager nå. Jeg vekker han og skifter bleie. Er gjerne litt på badet og koser oss. så prøver å holde han våken til han blir sulten og så spiser han. Spiser bedre også føler jeg da. Bader mellom 18 og 19 tiden. så sover han litt. Inn i sengen sin kl 22 og tar kveld. føler det funker for oss. trenger rutiner siden vi har en jente på snart 5 år også. Han er vel max våken 30 til 40 min i ett en gang i døgnet. pleier å være kl 17 tiden :):) hvor gammel er jenten din?
Hun er like gammel :) født 9. Jeg har også begynt med det å skifte før hun får mat om dagen , badet henne kl 18.30 i går så sovnet hun 21.30 for hun kan bli våken i 2-3 timer 2 ganger i døgnet:cool: Heldigvis sover hun om netter- våkner kun til amming hver annen time :D Ikke verst synes jeg fordi storebroren var ved puppen hele tiden.. Han er 3 btw;)

Back
Topp