hvor ofte

ORIGINAL: Susseline2

Annenhver eller 3. dag.

Samme her! [:)]

ORIGINAL: Ingerg

Ca. annenhver dag..alt ettersom hva jeg rekker..[:-][:)][;)]

Samme her..[:D]

samme her=)

ORIGINAL: Laban og Eilin

ORIGINAL: Susseline2

Annenhver eller 3. dag.
sign.

signerer...også hender det at vi skipper et bad..også dusjer hun med mamman eller pappan sin istedenfor[:D]

ORIGINAL: Tusull

1-2 dager i uka!!
Jeg og barna mine har sart hud.. Christian er veldig plaga med atopisk eksem, og det holder.. [&o]
Jeg vil ikke tørre ut huden til Sebastian mer enn nødvendig.. Ikke blir han skitten på samme måte som større barn og voksne heller, så det er jo strengt tatt ikke nødvendig oftere heller.. [;)]
Men jeg "spyler" jo av han ofte i vasken da, og tar et ekstra bad og han skulle ha skjiiiti seg ut [;)]

Emilie også.. Så max 2-3 ganger i uka.

Før ca hver 3 dag, men nå gjør jeg det nesten hver kveld. Syns det er så koselig og så sovner hun fortere da..[;)]

Annenhver dag.

HVer kveld.Her er det også et ritual i kveldsstellet. Et bad, på med nattdrakt og så kveldsflasken og så er det rett i seng. det fungerer som en drøm. Hun har aldri grått om kvelden når jeg har lagt henne. Hun sovner som en stein med en gang og så våkner hun ikke før det er gått 13-14 timer.. Heeerlig. Men en kveld prøvde jeg å legge henne uten kveldsbadet og da var det litt grining og styr før hun sovnet så da synes jeg det er like greit å bade heller[:)][:)]

Back
Topp