hvor ofte...

PrinsessaMi

Gift med forumet
vasker dere lekene til barna??? syns tøylekene må vaskes hele tiden jeg. så fort de er nyvaska blir de gulpa ned....

nesten aldri....er ikke så nøye på sånt jeg, har kanskje hatt en runde på de fleste.

Nope, vaska dei når dei var kjøpte (ikkje alle, når eg tenker meg om). Ellers har eg ikkje vaska dei meir. Må jo tåle litt sjølv om dei er små. Det er no mi meining da.

Til eldtemann kokte jeg alle leker (sånne harde plastleker da). Men nå har ikke vasking streifet tankene mine engang. De er ikke blitt vasket siden eldstemann hadde dem. Kommer det gulp etc. på dem vasker jeg dem da, men det har ikke skjedd ennå. 

Tøylekene vasker jeg når hun har gulpet på dem. Harde plastleker vasket jeg før hun begynte å bruke dem. Gulper hun på de så tørker jeg bare av.

ORIGINAL: Frumus.

Tøylekene vasker jeg når hun har gulpet på dem. Harde plastleker vasket jeg før hun begynte å bruke dem. Gulper hun på de så tørker jeg bare av.

Samme her... Tøylekene blir så stive og lukter ikke no særlig, ellers hadde jeg nok ikke vært så nøye med dem heller[:)] 

ORIGINAL: Munemor

Nope, vaska dei når dei var kjøpte (ikkje alle, når eg tenker meg om). Ellers har eg ikkje vaska dei meir. Må jo tåle litt sjølv om dei er små. Det er no mi meining da.

signerer denne jeg[:)]

Vaske leker????????????? Nei det har jeg ikke hørt om  Hehehe, nei man blir nok litt sløvere med nr 2... Tar de når det trengs.

Back
Topp