jc
Gift med forumet
Ligger på magen flere ganger hver dag.hvor ofte trener dere med babyen?
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på magen flere ganger hver dag.hvor ofte trener dere med babyen?
Kremt... Det regner så himla mye her!!hvor ofte er dere på trilletur?
3ganger i uka kanskjehvor ofte er dere på butikken?
Mange gangerhvor ofte smiler dere?
4-5 gang for daghvor ofte spiser dere selv?
Hmmm, når jec går gjennom gangen eller inn på badet.hvor ofte ser dere dere selv i speile?
Det pleier ikke være så mange, menOj det var mange
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
ca ein gang i veka, men har han med i dusjen av og til og i tilleggbader dere babyen deres?
oi då må eg tella. kl 4, kl 6, kl 8, kl 9, kl 10 (hihi, litt usikker på om det er så ofte, men det føles sånn iallefall), graut kl 10.30. ca 13.30, mellom 17-18, 19.00, graut etterpå, 21.00 og nåken ganger 23.hvor ofte gir dere mat?
ein til to ganger i vekahvor ofte bæsjer h*n?
fleire ganger daglig, på rulling og mageligging og å dra seg opp i sittestilling/ståstilling.hvor ofte trener dere med babyen?
prøver å vere kvar ag, men det blir ikkje alltidhvor ofte er dere på trilletur?
prøver å bare vere ein gang i veka, men hender vi må fylle på.hvor ofte er dere på butikken?
heile tidahvor ofte smiler dere?
frukost kl 09.30, lunsj i 13 tida, middag eller anna rundt 16, middag eller anna i 19.30 tida, kanksje noko til avhengig av når eg legg meghvor ofte spiser dere selv?
ikkje så ofte eg gjer noko for å forbedre det eg ser lenger ialefallhvor ofte ser dere dere selv i speile?