Hvor ofte?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvor ofte spiser dere fet fisk i uken, som laks, makrell i tomat osv?

Og hvor ofte spiser dere sjokolade?
Hi hi! ;)

Spiser stort sett ei skive med makrell i tomat til dagen når jeg er på jobb.
Ellers blir det svært lite fisk :(
Klarer ikke smaken :(

Er glad i ALL fisk, skulle gjerne spist fisk hver dag :D
Spiser makrell i tomat 1-2 ggr i uka i snitt, laks til middag
en dag og annen fiskemiddag (fish'n crisp, grove fiskekaker,
hjemmelaget fiskegrateng m.m) en dag i uka.

Kan gå uker uten å spise sjokolade (lakris derimot...), men
nå under graviditeten har jeg nok kommet meg opp på
fiskenivå når det gjelder frekvensen på sjokolade også :p

Og ja, sjokolade sp.målet glemte jeg å svare på.
Nei jeg er ikke så glad i sjokolade lenger, men det hender jeg må ha noe det er sjokolade i som f.eks sjokolademelk, eller den daimkaka i fryseren. :p

Jeg har heldigvis ikke like stor trang til sjokolade i graviditeten som ellers :knegg:
Får av og til lyst på det, eller sjokomelk så det blir sjelden vare heldigvis.
Fisk har vi til middag ca 1-2 ganger i uka, men har en plan om å bli flinkere! Makrell i tomat spiser jeg periodevis.

Fisk som er såå godt og samboer hater det :/ Jeg prøver og spise makrell i tomat 2-3 ganger i uken.
Fiskemiddager blir det liite av :( I går ble jeg invitert av svigerinnen min på ovnsbakt laks.. mmMmmM :)
Sjokolade har jeg ikke rørt siden jeg ble gravid, ikke lyst på litt engang :)

Fint lite flink med fisk.. Samboeren min liker bare fiskegrateng, fiskepinner og fiskeboller, og eg orker ikke det til middag hver uke..

Fisk er godt, og er så heldig å ha en liten gutt som og er veldig glad i all fisk. Sambo spiser og fisk men bare torsk og fiskekaker osv..
Sku ønske han likte laks og makrell og. Vi spiser fisk to ganger i uken. Makrell i tomat blir det lite av, men det er kjempe godt :D
Blåkveite er bare super digg, men det ska man være litt påpasselig med i svangerskapet.

Når det gjelder sjokolade, eller anna snop, så blir det litt hver dag dessverre. Men ikke så veldig mye heldigvis. Spiste ikke no snop i helgen :)

Fisk... Før gravid hadde vi fisk som feks ørret eller laks o.a. en dag i uka,og fiskeprodukter (fiskepudding,fiskegrateng,fiskekaker, fiskeboller,fiskepinner,sånne innbakte fiskestykker)en dag i uka. Nå klarer jeg ikke en gang tanken på ren fiskefilet. Hatt ørret en gang siden jeg ble gravid - ikke suksess :-/ Men vi får i oss den andre ukentlige fiskemiddagen,feks fiskegrateng i morra. Makrell i tomat har jeg aldri likt,dessverre,prøver stadig,men nei...

Sjokolade og snop? Jeg er helt enormt sugen,så det blir en del :-/ Tar igjen for den tapte fiskemiddagen? ;-)

Reker forresten,det kan jeg ha fortsatt :-) elsker skalldyr!

Jeg er ikke flink til å spise nok fisk, selv om det er både godt og enkelt. Makrell i tomat har jeg aldri likt. Sjokolade blir det ikke så mye av, det smaker ikke like godt lengre.

Vi spiser ganske masse fisk,ungene elsker det så vi har det rundt 3-4 ganger i uka :) Makrell i tomat er det kun mannen som liker.. Sjokolade blir spist altfor masse i uka av meg :( har skikkelig sjokolade suget om dagene

Har laks/ørret/torsk 1dag i uka og 1 dag med fiskeprodukt, som fiskeboller osv. Laks ovnsbakt med creme fraishe på toppen er nydelig og torsk med sprøstekt bacon... Mmm!
Sjokolade/snop er det lite av nå sammenlignet med før gravid. Kanskje en bit nå og da, men tror jeg har byttet ut sjokolade med grønne epler:)

Spiser alt for mye sjokolade...Og ikke minst is!! Og snop..
Blir litt for lite fiskemiddager, ca 1-2 ganger i uka. Har hatt noen middager med fersk tors/skrei og rogn, det er kjempe godt :) Ellers går det litt i "barnevennelige" fiskemidagger som fiskeboller, fiskegrateng og laks i wrap.

Er ikke så flink med fisken som eg skulle ønske - ca 1 gang i uken til middag? Sjokoladen derimot....

Spiser fisk til middag ca 1-2ganger i uken..

Sjokolade? Hva er det? Er ikke noe glad i det.. Hverken som gravid eller tidligere.. :) heller ikke annet godteri, spiser heller frukt :D det er mye bedre :D

Back
Topp