Hvor ofte................

Er en god stund siden sist!! Lurer på om snoppen hans har blitt grønn og falt av... Ikke maser han heller, snill som han er <3

2-3 ganger om dagen..

Ca 1-2 ganger i uka :P

Dramadama skrev:
Er en god stund siden sist!! Lurer på om snoppen hans har blitt grønn og falt av... Ikke maser han heller, snill som han er <3

Hahahah.. nesten det samme her.Maser litt men søren a vi har jo itte tia :) hehe

*rabalder* skrev:

Wow sier jeg, høres mye ut faktisk :) hehehe..
Hadde det opp til hver dag før for (leeeenge siden)

*rabalder* skrev:

*rabalder* skrev:

Det varierer litt, men sjelden to ganger på en uke da. Det skjer, men mest tilfeldig. Kanskje gjennomsnittlig en gang i mnd? :p

........ skrev:
M3rl0t skrev:
2-3 ganger om dagen..

såpass ja

Skal vel kanskje legge til at gubben jobber utenlands.. Så er jo lengre perioder med tørke i mellom..

Jeg vet jeg må ha hatt sex ihvertfall én gang, for jeg har vært gravid og født et barn.
Det er såpass lenge siden, at jeg har bare et vagt minne av hva sex går ut på.
Jeg er singel da, men tragisk er det allikevel.

Litt vesentlig er vel hvor lenge man har vært sammen også... hadde mer sex for 8år siden i starten av  forholdet enn nå  for å si det sånn ;)

2-3 ganger i uka =) I perioder mer,andre mindre..men snitt ca..

Thep1 skrev:
*rabalder* skrev:

Skal da sies at FØR jeg ble gravid og gullungen ble født var det alt ifra 1-4 ganger om dagen :P Og det er ikke mer enn 1 år siden ;) hehe

IsThaBeth skrev:
Oi, dette er en tråd der alle vil lese svar, men få vil svare!

Sånn som deg?

Tja... Det kommer ann på hva du anser som sex daemoticon  Altså,jeg er jo singel store deler av tiden....emoticon

Sånn akkuratt nå så er det ca annhverdag. Men det er fordi vi er prøvereOg vi har aldri vært prøvere før, så da gjør vi det slik. hih

Men sånn ellers så er det vel 1 gang i mnd

Back
Topp