hvor ofte

jenta28

Glad i forumet
hvor ofte i veka har dere sex?
 
Variere det. For tiden blir d ca 2-3 gang i uka bare pga at gubben skru bil altfor mye.....hmmm. Sånn hei og hadet og hei og godnatt modus på oss. Kjempekoselig  [:(]
 
Hver eneste dag bortsett fra uka når jeg har tr, for jeg har ikke løst de første to dagene da.
 
Men vi har ikke sex fordi vi prøver, vi har det fordi vi har løst på hverandre, å slik har det vær i 8 mnd [:)] 
I løpet av den tia vi har vært sammen, kan vi faktisk (jeg kødder IKKE) telle på en hånd de dagene vi ikke har hatt sex [:D]
 
ORIGINAL: *dodgegirl87*

ORIGINAL: talata

Hver eneste dag bortsett fra uka når jeg har tr, for jeg har ikke løst de første to dagene da.

Men vi har ikke sex fordi vi prøver, vi har det fordi vi har løst på hverandre, å slik har det vær i 8 mnd [:)] 
I løpet av den tia vi har vært sammen, kan vi faktisk (jeg kødder IKKE) telle på en hånd de dagene vi ikke har hatt sex [:D]
hehe ja jeg vet, det er helt vilt.. Men veldig herlig oxo. Jeg hadde jo aldri trudd at ett forhold kunne bli slik. Jeg er jo vant til uttalelser som : Nå igjen???? Det blir mye bedre om vi venter noen dager!
Å så treffer jeg han her [:D] Men det kan jo hende det avtar etterhvert da ....... Men jeg nyter tiden nå [:D]



WOW[8D] hehe.. hadde mye sex i begynnelsen av forholdet men ikke sååå mye[8D]
 
oi, den quotinga over ble litt feil men [:)]
 
det har ikke vært så mye denne syklusen, kanskje to ganger i uka, tidligere har vi hatt "pliktsex" annenhver dag i to uker. Det blir litt slitsomt, så nå tar vi det ganske med ro. Det sies at det er greit at mannen sparer opp litt soldater [:D]
 
oi... i det siste har vi hatt oss opptil flere ganger om dagen[:D]
Men ihvertfall hver dag..hehe[;)]
 
Så og si hver dag, men da for at vi har lyst og ikke fordi vi prøver. Hadde det før vi begynte å prøve også [:D]
 
Back
Topp