Hvor ofte.......

milla1986

Elsker forumet
... skal de bæsje når de får både mm og mme??
Det sies jo de skal ha avføring hver 1-2 dag når de får mme.
Når de får kun mm, har jeg forstått at alt er normalt. Fra hver dag til en gang i uke....

Men hva med begge deler?[8|]

Frøkna mi bæsjet hver dag når hun fikk bare puppen, men etter at vi begynte me ei flaske mme før leggetid gikk det plutselig 7 (!) dager! Å siden det har det gått mellom 4-7 dager mellom. På helsestasjonen sier de det er normalt. Ikke har hun plager av det heller..

ORIGINAL: is79

Frøkna mi bæsjet hver dag når hun fikk bare puppen, men etter at vi begynte me ei flaske mme før leggetid gikk det plutselig 7 (!) dager! Å siden det har det gått mellom 4-7 dager mellom. På helsestasjonen sier de det er normalt. Ikke har hun plager av det heller..

Akkurat det samme skjedde min nemlig...
Han bæsjet kornete gult hver dag med bare morsmelk, og nå etter vi har begynt med ett par tilleggsmåltider med morsmelkerstatning så har det gått helt opp i 7 dager i mellom[&:] Og den er gusjegul/grønn.....
Men du har spurt på helsestasjonen? Å det var helt normalt eller....?

Vet at når de bare får morsmelk kan de gå hele 14 dager!!! Så kan vell gå en stund når de får mm og mme:)

ORIGINAL: MiniPuselabb

Vet at når de bare får morsmelk kan de gå hele 14 dager!!! Så kan vell gå en stund når de får mm og mme:)

[:)]

Min har avføring hver 1-2 dager, å jeg gir MM og MME.. Så det er nok litt individuelt... Men jeg også lurer på dette

Back
Topp