MissIndependent
Gift med forumet
sjekker dere de små etter de har lagt seg?
jeg titter inn iallefall en gang i timen.......
jeg titter inn iallefall en gang i timen.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lineleon
Jeg pleier faktisk ikke å gjøre det. Titter over han når jeg legger meg.
ORIGINAL: Fru Riskorn
Har sjekket henne en gang i dag, siden hun sovnet av seg selv[:D] Men, vanligvis sjekker jeg henne ikke før jeg legger meg. Jeg er i den tro at det er ingenting man kan gjøre hvis man finner barnet død i sengen. Altså, jeg tror ikke man kan redde et barn fra nesten-krybbedød. Så da er det bedre for meg å ikke begynne med hyppig sjekking, for da blir jeg bare mer nervøs og må sjekke enda oftere.
ORIGINAL: superpia
Sjekker henne aldri, jeg. Hva er det dere sjekker egentlig? Om de lever? Så deprimerende [&:] Jeg orker ikke begynne på den tankerekka der jeg. Hvis jeg begynner å sjekke om hun puster og sånn kommer jeg helt bestemt til å bli gal. Det er sånt jeg ikke kan tillate meg å tenke på, at det liksom.. finnes noen som ikke gjør det plutselig. Så jeg sjekker aldri. Jeg legger henne, så legger jeg meg etterhvert og så gleder jeg meg til en ny dag i morgen [:)]
ORIGINAL: sommerfugler85
jeg sjekker sånn nå og da, sjekker han alltid i det jeg går å legge meg da..også hender det jo at vi hører lyder fra han, så da er det jo greit:)bor på 50km2 så hadde hørt hvis han plutselig hadde begynt å kave inne i senga fordi han hadde fått snudd seg rundt etc..
ORIGINAL: Mari3
jeg sjekker litt nå og da har baby sitteren på. er litt enig med fru riskorn at man kan fort bli hysterisk hvis man hele tiden tenker på krybbedød, men ok nå har jeg vært igjennom dette for tredje gang tror jeg sjekka oftere før. men jeg går alltid innom alle barna hver kveld når jeg skal legge meg faktisk for å sjekke at de puster. bare noe jeg alltid har gjort plus at det er veldig godt å se på hvor stille og fredelige de kan være[8D]