Hvor ofte....

Tja der er det labert om dagen - kanskje et par, tre ganger i løpet av mnd. Kommer ann på om han vil legge seg tidlig med meg hehe For jeg orker ikke sitte oppe til halv 11-11 for å vente på han når jeg er sååå trøtt om kvelden [8D]

Her har vi vell blitt duracellkaniner etter snuppa kom [8|] [:D]
Har aldri vært di mest sengekosne, men det har endret seg kraftig [;)] Hihi...

huff.. her har det dabbet litt etter je startet med cerazette[8|] utrolig kjipt, men vi har oss en gang i uka nå[:D][:D] tenker det blir bedre da sommer'n kommer, mindre klær[:-] hehe

Herregud.. hvem som har svart hver dag da? [:o] Jeg har ikke energi til det hvertfall, men en to-tre ganger i uka går greit [8D]

hehe, nei med en på tre og en på 5mnd har ikke jeg energi til hver dag - i alle fall...

skulle gjerne svart hver dag, men etter jeg satt inn hormonspiral for 4 uker siden har jeg bare blødd... [&:]

ikke hatt noe enda[:@]
Skal til Ullevål denne uken, så håper får time for inngrepet snart og at vi kan ha oss snart altså[;)]

ORIGINAL: Moradi

Herregud.. hvem som har svart hver dag da? [:o] Jeg har ikke energi til det hvertfall, men en to-tre ganger i uka går greit [8D]

*ler* Kan ikke la väre å kommentere Å väre borte i 4 dager er jo ikke sunt, går jo glipp av så mye!![:D]

ORIGINAL: Moradi

Energien er det ikke noe å si på her... hehehe... Så det funker fint!!

Her blir det altfor sjeldent, jeg legger meg før han og er så trøtt at jeg sover tungt når han kommer å legger seg [&:] Men noen ganger slår vi til - og uten å bli for personlig, i går kveld skjedde det 

2-3 ganger i uken , på en veldig bra uke kan det være nesten hver dag (noe som ikke er så ofte[8D]).

Før jeg ble gravid kunne vi ha oss ett par ganger dagen , så sexlivet har endra seg kraftig her i gården[8D]

Har oss noen ganger i uka
=) en bra uke hver dag, en dårli uke 1-2 ganger =)
er vel ca likt som før smotten kom =)

Tja, veldig opp og ned. Jobber han kvelden blir det ikke sååå ofte, men til vanlig et par ganger i uka??
Noen uker er det hver dag en periode[:)] Ca samme som før jeg ble gravid

ORIGINAL: Belkin

Her blir det altfor sjeldent, jeg legger meg før han og er så trøtt at jeg sover tungt når han kommer å legger seg [&:] Men noen ganger slår vi til - og uten å bli for personlig, i går kveld skjedde det 

Hurra!!!

Det har blitt bare et par ganger siden Maja ble født, men jeg regner med at vi trapper opp til 3-4 ganger i uka utover våren og forhåpentligvis et par ganger i uka utover sommeren. Energien er ikke på topp.

Jeg svarte 2 ganger i uken, selv om det er ca. 3-4 ganger i uken.
Det var jo ingen svaralternativer for det [;)]

ORIGINAL: Belkin

Samme her! [:D]

ORIGINAL: Seadragn

Har oss noen ganger i uka
=) en bra uke hver dag, en dårli uke 1-2 ganger =)
er vel ca likt som før smotten kom =)

Samme som her[:D] Det er et positive med å ha en mann som ikke begynner å jobbe för kl 10[:D] Rekker mye på morgenkvisten da...

Back
Topp