Hvor ofte vasker dere ullklær og jeans?

Ull, når det er nødvendig. Jeans opptil flere ganger i uka da jeg har en samboer som er veldig(!) flink til å grise :P

Bare jeg som vasker ulla konstant?:p sokkene går jo som undertøy, stilongsene synes jeg lukter tiss innimellom når jentene har hatt det travelt på do og skjortene blir jo tilsølt med noe hver dag:p men den holder seg like fin da :)
Jeg gjør det samme. :-)

Bare jeg som vasker ulla konstant?:p sokkene går jo som undertøy, stilongsene synes jeg lukter tiss innimellom når jentene har hatt det travelt på do og skjortene blir jo tilsølt med noe hver dag:p men den holder seg like fin da :)
Jeg gjør det samme ;) Guttene mine har en lei tendens til å "skvette" litt i boxeren, og da lukter det av stillongsen også, så den brukes bare en dag. Gensere kan av og til brukes et par dager, men som oftest ikke. Sokker vaskes etter en dags bruk ;) Snuppa bruker bleie, så hennes klær lukter ikke tiss, men hun skitner seg stort sett ut hver dag uansett :P

Vasker klær når de er synlig skitne eller lukter, uavhengig av hva de er laget av ;-)

Mine jeans vasker jeg sjeldent egentlig. Men minsten sine går til vask etter bruk som oftest.

Ulla også. Blir mye søl og skitt med glade barn i hus:-)

Mini bruker ullen en dag og to, da er det stort sett matflekker på den. :P Jeans det samme omtrent, vasker oftest på grunn av at han har krabbet rundt en eller annen hallskitten plass. :P

Back
Topp