Hvor ofte vasker dere gulv?

cathkal

Gift med forumet
Vasker dere alle gulv i huset på samme tid?[;)]

2 ganger i uka. alt på engang.
er sykemeldt så har tida nå....

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Alt for skjeldent..[:D]

Hver mandag [:)]
Vasker hele huset då [:)]

Flinke dere er da..jeg klarer ikke vaske så my grunnet dårlig rygg,men kommer seg litt nå[:D]

Vasker hele huset hver torsdag eller fredag. Så vasker jeg gulv ellers når det trengs.

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Alt for skjeldent..[:D]

ORIGINAL: Søte frøken

Ikke så ofte. Støvsuger oftere[:)]

Ca. hver Torsdag, og da blir som regel hele huset tatt.. 

Støvsuger ofte og vasker golvet når det trengs.. Skal ta golvet i morra.. Ta en liten ryddigs i huset [:D]

Ved behov.. Men tidligere til hver helg.
Etter det kom kvalp i hus, ser jeg ikke vitsen med å vaske ofte. Men går over gulvene OFTE med sånn tørr-ting.
Trur jeg skal samle opp alle hundehårene, etter noen uker kan jeg lage meg teppe av hundehår [:D][:D]

støvsuger hver dag, vasket gulvet engang i uka, da tørker jeg også støv.

Vasker gulv hver dag. Det må til når man har tre hunder og en baby som tilbringer mer og mer tid på gulvet. Er bra at jeg er på jobb når hun skal krabbe og gå rundt. For jeg får helt angst av all skitten på gulvet [:'(]
Hæler ikke å legge henne ned på gulvet før det er nyvasket. Håper det går over etterhvert [8D]

støvsuger noen ganger i uka, mopper kanskje over gulvene om det trengs xtra.. ellers ca fast hver 14.dag. da vasker jeg som regel onsdag/torsdag hele sulamitten, så vi kan ta helg når fredagen kommer.. men er ganske flinkt til å rydde da, så huset er som regel veldig ryddig og reint[:)] kjøkken, disker osv.. blir jo seff vaska oftere.

Back
Topp