Frøken rosa
Glad i forumet
Hvor ofte vasker dere dusjen (dusjveggene og gulvet)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Inga_
Til dere som vasker sjeldent. Hvordan får dere vekk kalkbelegget som lett fester seg på dusjveggene? Føler jeg burde vaske oftere enn jeg gjør, for å unngå kalkbelegg, men hater å vaske dusjen. Må likesom krabbe inni med bøtta, og det blir ganske fort varmt!!
ORIGINAL: *LiLLa*
en gang i uka,men vasker åsså litt av å til når jeg dusjer[;)]
ORIGINAL: Inga_
ORIGINAL: *LiLLa*
en gang i uka,men vasker åsså litt av å til når jeg dusjer[;)]
Hmm, det å vaske litt hver gang er kanskje greit, men har dere med Jif eller liknende inn i dusjen da? Eller vasker dere bare med vann? Har dere tid til dette om morgen også, hvis dere skal på jobb?
ORIGINAL: Sicily
1-2 ganger i uka. Vasker badet en gang i uka, og da er det en selvfølge å også vaske dusjen inni.
ORIGINAL: Bitzyh
blir ikke ille ofte her, skjer så mye og da blir det den "minst" viktige tingen å prioritere. Fant en kjempegod spray til å fjerne litt av hvert med og da bruker jeg den og dusjen blir ren på et blunk.
ORIGINAL: toblirtre
Har jif baderom hengende i dusjen. Når sambo dusjer sprayer han på veggene og lar det virke litt før han skyller av. Jeg skyller veggene med rent vann hver gang jeg dusjer. Så da blir det stort sett ved hver dusj da...[:)]
Har gjort dette siste mnd å den holder seg reeeen[:)]