Hvor ofte vaske leker?

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan bruker dere å vaske lekene? :)
De myke (som kan trekke inn spytt) går i vaskemaskin og de harde tar jeg for hånd med såpe og vann.

I såfall er vi ræva mamma begge to :P sjeldent jeg har vaska dem, sikkert derfor lille har fått øyebetennelse :/
Jeg er også utrolig dårlig på det.... Huff..
Men litt ymse bakterier har han ikke vondt av (*banker hardt i bordet)...
Øyebetennelse er sikkert ikke derfor! Kan være så enkelt som en som har hilst på lille (som har klødd sine egne øyne uten å vaske seg)! ;)

Hmm, vaske leker ja, det er jeg tydeligvis elendig på :sorry:

Ojoj.. Var bakteriefrik til å begynne med men er veldig slapp nå må jeg innrømme..
Påtide å ta seg i nakkeskinnet gitt :)

Jeg er ræva mamma. Må vaske lekene litt oftere ass....

Uff da... jeg har jo ikke vaska lekene hans i det heletatt... tørka av de om de har vært litt støvete, men det er det..... er ikke jeg en dårlig mamma da :/

Jaja, vasker da pg støvsuger i huset så sååå skittne kan de vel ikke bli.... og han har enda ikke vært syk....

Uff da... jeg har jo ikke vaska lekene hans i det heletatt... tørka av de om de har vært litt støvete, men det er det..... er ikke jeg en dårlig mamma da :/

Jaja, vasker da pg støvsuger i huset så sååå skittne kan de vel ikke bli.... og han har enda ikke vært syk....
De får jo innumforsvar da iallefall:p

Hehe det ironiske er at jeg har vokst opp i et hus med 5 barn og konstant møkkete.. Vi var aldri syke. Nabobarna hadde en mor som vaska hver eneste dag, de var syke hele tida:))

Syntes kommentarene her, som jeg skjønner noe av ironien i, om at man er en dårlig mamma fordi man ikke vasker lekene er noe tåpelig. Blir som å hinte til at man er overhysterisk om man vasker lekene.

Her vasker jeg lekene fordi babyen gulper de kliss våte, og dyra kanskje har smakt på dem, eller de rett og slett har falt i søla ute når mini kaster de ut av vogna.

Vasking eller ikke vasking av leker, gjør deg verken til en god eller dårlig mamma. Er vel omsorgen man gir til barnet som sier noe om hvordan mamma man er.

Syntes kommentarene her, som jeg skjønner noe av ironien i, om at man er en dårlig mamma fordi man ikke vasker lekene er noe tåpelig. Blir som å hinte til at man er overhysterisk om man vasker lekene.

Her vasker jeg lekene fordi babyen gulper de kliss våte, og dyra kanskje har smakt på dem, eller de rett og slett har falt i søla ute når mini kaster de ut av vogna.

Vasking eller ikke vasking av leker, gjør deg verken til en god eller dårlig mamma. Er vel omsorgen man gir til barnet som sier noe om hvordan mamma man er.
Jøsses, det var da aldri i mine tanker at de som vasker lekene er overhysteriske, jeg snakket for meg selv og fikk vel et spark bak til å faktisk se over lekene hennes. Så flott at du vasker leker!

Jøsses, det var da aldri i mine tanker at de som vasker lekene er overhysteriske, jeg snakket for meg selv og fikk vel et spark bak til å faktisk se over lekene hennes. Så flott at du vasker leker!

Noe med hvordan man ordlegger seg. Sa jeg så ironien i det. Alikavel syntes jeg det var dumt ordlagt.

Back
Topp