Kanskje dumt spørsmål, men hvordan bruker dere å vaske lekene?
Alt fra vaskemaskina til oppvaskmaskina eller spyle gidder ikke å måtte vaske leker for hånd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje dumt spørsmål, men hvordan bruker dere å vaske lekene?
De myke (som kan trekke inn spytt) går i vaskemaskin og de harde tar jeg for hånd med såpe og vann.Kanskje dumt spørsmål, men hvordan bruker dere å vaske lekene?
De myke putter jeg i vaskepose og kjører på ullvask. Biteringer og sånt vaskes med salo og vann.Kanskje dumt spørsmål, men hvordan bruker dere å vaske lekene?
De myke putter jeg i vaskepose og kjører på ullvask. Biteringer og sånt vaskes med salo og vann.
Jeg er også utrolig dårlig på det.... Huff..I såfall er vi ræva mamma begge to sjeldent jeg har vaska dem, sikkert derfor lille har fått øyebetennelse :/
Jeg er ræva mamma. Må vaske lekene litt oftere ass....
De får jo innumforsvar da iallefallUff da... jeg har jo ikke vaska lekene hans i det heletatt... tørka av de om de har vært litt støvete, men det er det..... er ikke jeg en dårlig mamma da :/
Jaja, vasker da pg støvsuger i huset så sååå skittne kan de vel ikke bli.... og han har enda ikke vært syk....
Sniker fra mai: du er ikke ræva mamma, jeg heller vasker ikke lekene så ofte...gjort det en gang for å være ærlig!Jeg er ræva mamma. Må vaske lekene litt oftere ass....
Jøsses, det var da aldri i mine tanker at de som vasker lekene er overhysteriske, jeg snakket for meg selv og fikk vel et spark bak til å faktisk se over lekene hennes. Så flott at du vasker leker!Syntes kommentarene her, som jeg skjønner noe av ironien i, om at man er en dårlig mamma fordi man ikke vasker lekene er noe tåpelig. Blir som å hinte til at man er overhysterisk om man vasker lekene.
Her vasker jeg lekene fordi babyen gulper de kliss våte, og dyra kanskje har smakt på dem, eller de rett og slett har falt i søla ute når mini kaster de ut av vogna.
Vasking eller ikke vasking av leker, gjør deg verken til en god eller dårlig mamma. Er vel omsorgen man gir til barnet som sier noe om hvordan mamma man er.
Jeg er ræva mamma. Må vaske lekene litt oftere ass....
Jøsses, det var da aldri i mine tanker at de som vasker lekene er overhysteriske, jeg snakket for meg selv og fikk vel et spark bak til å faktisk se over lekene hennes. Så flott at du vasker leker!
Da må jeg bare beklage, "ironien" var på ingen måte et forsøk på å henge ut noen som overhysterisk.Noe med hvordan man ordlegger seg. Sa jeg så ironien i det. Alikavel syntes jeg det var dumt ordlagt.