Hvor ofte våknet din baby om natten de første månedene?

  • Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Hadde du en "sovebaby" eller var det mye våkentid?
 
Stort sett ett måltid om natten ( min natt) av og til to. Ellers sover han!
 
De første par ukene sov hun to-tre timer mellom hver amming på natta, så ble det fire-fem, og nå er det opp mot ti timer :p Kan ikke klage på nattesøvnen!
 
Her har det vært 3-4 måltider iløpet av natten helt fra hun var nyfødt. De siste par dagene har det vært 2.. LYKKE :D Håper det fortsetter..
 
Første 12 ukene var det pupp 3 ganger om natten(mellom 24 og 6). Så bare plutselig begynte han å sove 9-10 timer i strekk! Helt merkelig så fort det snudde:) klager ikke på det;)
 
Han har alltid sovet lenge om natten. Som regel fra 21-8. Første mnd 3-4 måltid om natten. Andre mnd 1-2 måltid. Spent på fortsettelsen :) De nettene med økedøgn har jeg bett skikkelig gretten, så godt jeg har "sovebaby" ;)
 
Første måneden sov han på dagen og var våken på natta. Heldigvis snudde det, og han sovnet for natten ved ti-tiden og våknet to ganger i løpet av natten, tredje gang ved sju-tiden da storesøster står opp. Slik har det fortsatt, nå er han snart tre måneder.
 
Sovebaby her :) 3-4 timer mellom hvert måltid til å begynne med, men nå sover han 8-9 timer før han vil ha mat igjen :)
 
Våkenbaby første 8 ukene, ofte kjempesosial mellom 24 og 4:rolleyes: Snudde døgnet, og våknet for mat ofte (ville heller ikke sovd igjen etter mat):p Snart 11 uker og sover nå fra 22-9.30 med to måltider i mellom:D
 
Back
Topp