hvor ofte trimmer dere

jenta28

Glad i forumet
i uka?
 
Altfor sjeldent...
Men skal prøve på 2 ganger i uka...
 
så flinke dere er[;)]
 
Har ikke tid til sånt.... hehe
Men får tatt meg en ridetur i ny og ne,var ute på en tur både i dag å i går faktisk.
Er helt herlig!!!
Bare stooooor koser meg[:D]
 
hvor lenge og hvor langt går du tur når d ghår hver dag?
 
Trener ikke så mye, men blir en del turgåing...Jeg bor liksom i passe gåavstand fra byen, så jeg går som regel når jeg skal dit.
 
trener ikke på treningssenter akkurat nå men jeg prøver å gå litt av og til
og jeg rir to tre ganger i uken.....pluss måkker møkk osv.....er jo litt trim i det [8D]
 
På torsdager løper jeg en times tid når jeg er leier for niesen min på riding ( veldig gøy å trave hele tiden- pust og pes [:D] ) og reiser på dansetrening som varer i 3,5 time etter det.
Ellers går jeg tur hver dag, og trener dans hjemme nesten hver dag. Og hender jeg tar meg en ridetur i ny og ned. Så blir da litt trim i løpet av uka. [:)]
 
Syns du kan fortsette å være stolt jeg Kånå. For jeg syns du er flink jeg. [:)]
 
Er aktiv hele uken jeg... går tur nesten hver dag, og er på helestudio 4-5 ganger i uken....[:)]
 
Trener ca 2 ganger i uka, jobber nesten 50 % ved siden av skole,så er ikke alltid jeg har tid desverre.. :-/
 
prøver på seks dager i uka, men ikke alltid jeg klarer det[8D]
 
Er flinke til å gå turer, nesten hver dag. Og kanskje et par, tre ganger i uka på treningssenter. Mest spinning eller step da.....Må bare trene jeg, den eneste måten å få ut frustrasjon og bekymringer på... Dessuten blir jeg så gla og tilfreds av det[:)]
 
Flink ja!! Jeg prøver å trene minst 2 gang i uka,på studio vel og merke... Altfor liten selvdisiplin te nåkka anna. Trene spinning,pilates og bosuball!! Ble 3 gang denne uka[:D]  Går ofte til og fra jobb da,ca 15 min hver vei.
 
jeg går tur hverdag utnom lørdag. den turen er på 45 min. men i dag gikk jeg tur på 2 timer:)
 
4 ganger i uka! Litt forskjellig, men fikser ikke treningsstudioer...
 
Back
Topp