Hvor ofte trener dere?

Før veldig ofte, nå nesten ingenting, komme meg ut av feriemodus å begynne igjen :p

Før jeg ble gravid trente jeg ca 4 ggr i uka, samt går til og fra jobb hver dag (1 time tilsammen) og 1 times tur med hunden hver dag. Etter jeg ble gravid - trent en gang per måned og kjæresten må ta alle turer med hunden :p Satser på at jeg starter på'n igjen når kvalme og trøtthet gir seg :-)

I det siste har det vært mer lystbetont enn regelmessig, så det varierer. Tur går jeg ett par ganger i uka uansett, men prøver å få inni alle fall en økt med yoga eller annen hjemmetrening i tillegg.

Likt som her da.

Svømte en gang i uka for en stund siden, men har ikke fornyet kortet mitt, det et ikke ideelt for bekkenet mitt utansett. Det er eneste form for trening jeg noen gang har likt. Men det liker jeg da, så jeg skal begynne igjen en gang

Har bekkenløsning, trener 2 ganger med manuellterapeut også svømmer jeg en gang i uka i tillegg. :)

Altfor sjelden nå om dagen :(

Ingenting nå for tiden.. Før graviditeten var det minst to ganger i uka :)

2-3 ganger i uka :)

For noen år siden var jeg treningsnarkoman. Styrke og kondisjon 4 ganger i uken, håndball kamper hver helg. Jogging på kvelden i sånn en times tid. Så klarte jeg å pådra meg en alvorlig kneskade :( måtte slutte håndball og etter det mista jeg lysten. Etter jeg ble gravid ble jeg mer bevisst og det ble lange gåturer hver dag :)

Litt for sjelden dessverre. Har som mål å bli litt flinkere på hverdagstrim framover. Altså gå til jobb, sykle hvis jeg skal på butikken osv. :)

3-4 ganger i uka før svangerskapet. Stort sett joggeturer og intervaller. Kasta opp lenge i svangerskapet og var veldig dårlig en stund, så det ble helt slutt på treninga. Har gått noen turer nå i det siste og GLEDER meg til å begynne å jogge igjen når babyen er ute og formen tillater trening.

Nå har jeg ikke trent siden 18 desember :( håper jeg får inn noen gode rutiner etter fødselen :) skal hvertfall ha en innebandyøkt i uka og så fylle på med trening ute og på treningssenter :)

Ofte jeg trener?? .. tja... akkurat nå har jeg ferie.... startet ferien i påska for 3 år siden.. :rolleyes:

Back
Topp