Hvor ofte trener dere?

Per i dag trener jeg ikke.
Før og under første svangerskap trente styrke jeg 4 dager i uka, samt syklet til og fra jobb, 6 km hver vei. Og gikk tur med hundene nesten hver dag.

3 ganger i uka. Har jogget no etter svangerskapet, men tenker å melde meg inn i 3t (eller annet treningssenter) nå til høsten. Meldte meg ut av daværende treningssenter når eg sluttet å trene 7mnd inn i svangerskapet, så nå er det på tide å finne ut hvilket senter eg vil melde meg inn i :)

Før jeg ble gravid 6 ganger i uka.
Nå aldri, kanskje en gang i mnd..

Sykler 11 km frem og tilbake til jobb da.
Målet er styrketrening 2 ganger i uka nå kommer meg ovenpå igjen.
Elsker egentlig å trene!

Aldri nesten, kun en tur i ny og ned. Skulle nok trent 3-4 ganger i uka, men har ingen motivasjon til det.

5-6 ggr/uken. Høres fryktelig mye ut men har trent sånn i mange år og liksom blitt en del av hverdagen. Blir forferdelig gretten og uggen hvis jeg må stå over i flere dager. Heldigvis er mannen like aktiv og forstår behovet men spent på hvordan det går når mini kommer .

To ganger i uka før, nå er det programmet slutt og jeg må finne meg noe nytt.

Målet er tre ganger i uka.

1-2 ganger i uka prøver jeg å holde meg til.

5-6 ggr/uken. Høres fryktelig mye ut men har trent sånn i mange år og liksom blitt en del av hverdagen. Blir forferdelig gretten og uggen hvis jeg må stå over i flere dager. Heldigvis er mannen like aktiv og forstår behovet men spent på hvordan det går når mini kommer .

Ca samme her! Prøver styrke 4 ganger i uka, men i tillegg kan det bli en intervalløkt, løpetur, fjelltur og turer med barna. Er ganske så avhengig, og føler meg råtten og slapp om jeg må stå over noen dager :p

Før jeg fikk barn trente jeg null, og var i elendig form, og bestemte meg for å ta meg sammen når jeg fikk storesøster. Prøvde å holde meg i form når jeg gikk gravid med lillebror, og var kjapt tilbake i lik form som før svangerskapet. Tror nok jeg aldri klarer å gå tilbake til et liv uten trening. Er jo så deilig og gøy! Men når jeg er opptatt av noe, så blir det aldri halvveis, så det går en del tid.

Men jeg prøver være fleksibel og ta med barna I trening når det går an. Løpet med vogn, eller med storesøster når hun sykler. Har kettlebells hjemme som jeg kan bruke om det ikke er tid til sentertrening, men som regel går jeg på kveldene etter barna er lagt. Er så heldig å ha døgnåpent senter rett borti gata her :)

5 til 6 ganger i uka ;-)

2-4 ggr/uken, innimellom 0-1 ganger om formen er ræva. Er medlem på Elixia, men ofte et stort tiltak å dra på trening :P

Back
Topp