Hvor ofte sprekker du som slanker deg?

Prox

Gift med forumet
Jeg gjør det ca èn dag i uka! haha...huff, det er så vanskelig..det fins jo så mye godt!!
`håper` flere er like håpløse som meg (A)

Hehe, er jammen ikke enkelt! Hvordan slanker du deg?

Når jeg har slanket meg har jeg fulgt diett og holdt det ganske bra... I 1-2 uker. :P Så sprekker jeg litt og litt, hehe. ;)

Slanker meg vel ikke direkte nå for ammer, men prøver å holde en litt bedre linje, men sprekker også litt minst en gang i uka :-P

Sprekker omtrent 1 gang i uka :P

De siste ukene har jeg ikke fått trent og har nok blitt litt for mye sjokolade, nesten hver dag... Likevel har jeg faktisk gått ned litt. Og siden oktober har jeg blitt nesten 10 cm mindre (målt hals, arm, bryst, mage, hofte og lår). Har bare spist ca det jeg skal til hvert måltid, så bare det har tydeligvis funket... Prøver nå å sette inn nådestøtet før jul, men er såå vanskelig å holde seg borte fra sjokoladen.. :(

Hva med å gi opp dietter og slankekurer, og heller starte en livsstilsendring? ;) Det er DET som funker :D

Nå før jul, OFTE dessverre

I høst mens jeg har vært i Slankekrigen, og jeg er gravid, har jeg prøvd å legge om kosten og spise kun snop i helgene, men da overspiser snop! :/ Da syns jeg det er bedre å spise litt i små doser. Ikke hver dag, men gjøre det slik at man blir desperat. :P Kombinert med trening, såklart!

I korte trekk: spis sunt, unn deg bittelitt søtt (eventuelt finn sunne erstatninger), men prøv å holde deg til helgene, og TREN. :)

Alt for ofte :p Jeg sprekker vel en gang i uka når jeg er på slanker'n på skikkelig :)

Jeg har lagt om livsstilen helt, og har kun planlagte utskeielser (fuker fjell til nå). Feks hvis man skal i selskap/julebord. Spiser ikke snop ellers, men drikker litt pepsi max i helgene. Har holdt på i snart 1 1/2 mnd og har gått ned 9kg :) har et ønske om å gå ned 11 kg til, så får vi se da:) Dietter funker ikke..bare en periode så raser man opp i vekt igjen..

Jeg har lagt om livsstilen helt, og har kun planlagte utskeielser (fuker fjell til nå). Feks hvis man skal i selskap/julebord. Spiser ikke snop ellers, men drikker litt pepsi max i helgene. Har holdt på i snart 1 1/2 mnd og har gått ned 9kg :) har et ønske om å gå ned 11 kg til, så får vi se da:) Dietter funker ikke..bare en periode så raser man opp i vekt igjen..

Jeg har prøvd to dietter, og har ikke gått opp igjen da jeg ga meg. ;)

Last edited:
Haha alt for mange gang så er ikke flinknå slanke meg :p

De siste ukene har jeg ikke fått trent og har nok blitt litt for mye sjokolade, nesten hver dag... Likevel har jeg faktisk gått ned litt. Og siden oktober har jeg blitt nesten 10 cm mindre (målt hals, arm, bryst, mage, hofte og lår). Har bare spist ca det jeg skal til hvert måltid, så bare det har tydeligvis funket... Prøver nå å sette inn nådestøtet før jul, men er såå vanskelig å holde seg borte fra sjokoladen.. :(
Du har helt sikkert mistet muskelmasse :) og det var sikkert ikke meningen. Tipper du har økt % i fett. Ikke for å være kjip altså:)

Jeg la om kostholdet i juli, enda ikke sprukket..vanskelig å sprekke når "alt er lov i små mengder, men ikke hele tida". Gått ned over 10 kg.

Når jeg har slanka meg har jeg alltid hatt en liten kosedag i helga. Om jeg går kun å slanker meg uten noe kos å se frem til hadde jeg sprukket mye raskere :) Da hadde jeg noen biter mørk sjokolade og ei lita skål med chips :D Men jeg slikka helst hver dumme smule av chipsen av den skåla ! Den forsvant så alt for fort :o :p

Jeg slanker meg ikke direkte, men prøver å kutte ut sjokoladen. Det fungerer veldig dårlig og sprekker så godt som hver dag. :smiley-ashamed008

Back
Topp