Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Her er det helst en gang i uka, eller annenhver uke nå da det er vanskelig å skifte på grunn av bekken, for jeg elsker nytt sengetøy når man går å legger seg etter en lang dusj :P å skifte hver gang jeg dusjer blir litt for mye ;)

Skifter hver søndag! Da er det en lang dusj, også hoppe rett i seng i nytt sengetøy med film på iPad ;)

1 gang i uka. Må innføre fast dag igjen. Ellers er det fort å glemme.
Før var det sengeskift hver onsdag, pluss vask av leilighet. Nå er det alt etter dagsform.

Skifter stort sett hver fredag sommer halvåret og annenhver fredag vinter halvåret:)

Når vi har ork, går fort to uker. Men er digg å legge seg i nytt sengetøy. Problemet er bare når man tar det av på morgenen, og glemmer å legge på nytt, for å oppdage det når man legger seg rundt midnatt :p

Annenhver uke. Men pga mannen ikke bruker pysj trengs det egentlig en gang i uken, hvertfall på sommeren.

Prøver skifte hver søndag, men blir gjerne annenhver helg.. Sånn er det med minimal plass til å henge opp sengetøy til tørk..

Jeg skifter hver 1. og 15. i mnd.

Er alt for dårlig på å skifte sengetøy. Prøver å få til annenhver uke, men kan fort gå en uke ekstra :p

Ca. annenhver uke. Hater virkelig å legge på sengtøy, men elsker å legge meg i ren seng :-P

Back
Topp