Hvor ofte skifter dere mobiltelefon

Bytter når iPhone kommer i "hele tall". Så da har jeg vel hver tlf i 2 år.

I 4-5 år bytta eg ca kvar 4 måned. Men da jobba eg som mobilselger og hadde veldig gode priser, i tillegg til at eg hadde ein liten "må ha alle nye toppmodeller"-mani. :-)

Etter eg slutta i den jobben har eg hatt 3 telefoner på 4 år. :-)

Jeg har lenge vært heldig med å ha firmatelefon og har bare en gammel enkel med knappsats til privatnummeret mitt. Den krasjet for noen uke siden så nå har jeg lånt en avlagd av samboer inntil videre. Men generelt så bytter jeg ikke før jeg absolutt må.

Den forrige byttet jeg ut fordi jeg synes den begynte å bli treg, men den lever fortsatt i beste velgående hos et eldre familiemedlem på femte året. Skal beholde min nåværende til den tar kvelden. Synes mobilene de siste årene har blitt bedre enn det som var før iPhone kom på markedet.

Når jeg må. Hater å sette meg inn i nye duppedingser og jeg er absolutt ikke opptatt av å ha det siste på markedet så lenge den jeg har dekker mine behov :)

Hatt min iphone 4s i litt over 4 år nå. Vurderer å kjøpe meg ny. Men kjøper ikke ny bare for å kjøpe ;)

Bytter når den ikke virker lenger, stortsett etter ca 3 år :)

Bruker den til den ikke fungerer som den skal. Er som regel batteriet som gir meg problemer først.

Samme som trådstarter, bytter når den gamle faktisk ikke funker mer og det blir dyrere enn det er verdt å få det fikset.

Åj, det er litt for ofte. Har siden 2013 hatt syv telefoner... Mannen får via jobb da, så vi slipper å bruke penger på det

Bytter idet jeg absolutt må! Hadde min forrige i 3.5 år, men både batteriet og andre ting var i ferd med å svikte fullstendig. Er overhodet ikke opptatt av "siste nytt" innen mobiltelefon. Skal bare ha en telefon som fungerer bra til de nødvendige, daglige funksjonene (mail, sms/mms osv). Den er et viktig verktøy i hverdagen. Har til dags dato aldri mistet mobil i gulvet/bakken, så mine telefoner har kun blitt byttet fordi de er utslitte (når man omtrent må ha laderen i kontinuerlig for å få brukt den). Håper den jeg kjøpte for få måneder siden holder i mange år fremover. Altfor dyrt å skifte!

Bytter ikke så ofte. Hadde iPhone 3 før jeg fikk iPhone 5 som var ny på markedet da. Hadde den i 2,5 år før jeg mista den i bakken. Nå har jeg hatt iPhone 6 plus i 1 år.

Back
Topp