Hvor ofte scrapper du?

~miluna~

Forumet er livet
sånn ca [:)]

(dere som scrapper altså [;)])

Hmm...

Tricky spørsmål...
Det varierer jo sånn...
Krysset av for 2-3 dager i uken,
men det er noen uker jeg ikke scrapper noe,
men da er jeg så opptatt med sying eller noe annet...
Blir som regel litt hobby hver dag...[:D]

Mest mulig! Men det blir gjennomsnittlig 2-3 ganger i uka. [;)]

Nå om dagen er jeg sykemeldt og da går det meste av tiden med ved scrappepulten. passer bra i grunn, med tanke på at det snart er jul![:D] Men jeg scrapper alltid litt hver dag selv når jeg er i full jobb-klarer meg ikke uten. Og om jeg ikke akkurat får kuttet og limt noe, så er det alltid noe som planlegges og kverner i hodet, tenker på scrapping stort sett hele tida på en eller annen måte...
Lenge siden det det gikk fra å bare være en hobby til å bli en livsstil...

ORIGINAL: Lotten
 Og om jeg ikke akkurat får kuttet og limt noe, så er det alltid noe som planlegges og kverner i hodet, tenker på scrapping stort sett hele tida på en eller annen måte...
Lenge siden det det gikk fra å bare være en hobby til å bli en livsstil...

Haha! Sånn har jeg det også! Av og til kan jeg ha store problemer med å få sove, f.eks hvis jeg har tatt noen kanonbra bilder. Da lages det LO'er i hodet mitt. Sliiitsomt når man er trøtt![:D]

Nå i julemåneden blir det ikke så ofte for da er det så mye annet som skal jøres, men ellers scrapper jeg i hvert fall en gang i uken (pleier å hive meg på ukeskonken)

skrev hver fjerde uke jeg, men det er litt opp og ned. Siden jeg ikke har noen plass å sitte så bruker jeg spisestuebordet, og det må ryddes til hvert måltid, så da blir det et ork å ta frem og rydde vekk igjen hele tiden. Har nå tenkt å slenge meg på scrappetreff som er hver annen uke, og lage meg en hobbypult på loftet, og da blir det nok mer tenker jeg!<

Back
Topp