Hvor ofte "pusser" du opp?

Agnete

Forumet er livet
Jeg satt å så på gamle bilder fra da jeg vokste opp. Hvert år hadde vi en ny farge på veggen ;)
Byttet ut møbler gjorde de mye også, så jeg er vokst opp i ett hjem der man skifter ut og fornyer :)
Dette har påvirket meg, og jeg er av samme "ulla" :p
Nå har jeg drømt om å få malt stuen, byttet tapeten lenge, men min samboer holder igjen :p
Han synes ikke fire år med samme farge er lenge og vi bør vente lenger med å male igjen. Nå maler jeg snart uten å ha med meg han på laget ;)
Jeg bytter ofte ut møbler, det er jo så enkelt i dag siden vi har finn.no!
Så hvordan har dere det? Er jeg ekstrem som min samboer sier?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hater å pusse opp. Har bodd i huset vårt i over 7 år nå å enda ikke pussa noe opp i stua, kjøkken, bad eller gang. Kun en tv stue og 3 soverom som er tatt. Føler ikke at jeg må pusse opp selv om vi har hatt det samme her, for det er fint og MÅ ikke gjøres noe for at det skal være beboelig her. Hadde det vært grusomt her så hadde vi nok gjort noe. Er ikke spnn som må ha det nyeste av møbler og pynt, å det nyeste av tapet og maling. Bortkastet penger

Jeg hater å pusse opp. Har bodd i huset vårt i over 7 år nå å enda ikke pussa noe opp i stua, kjøkken, bad eller gang. Kun en tv stue og 3 soverom som er tatt. Føler ikke at jeg må pusse opp selv om vi har hatt det samme her, for det er fint og MÅ ikke gjøres noe for at det skal være beboelig her. Hadde det vært grusomt her så hadde vi nok gjort noe. Er ikke spnn som må ha det nyeste av møbler og pynt, å det nyeste av tapet og maling. Bortkastet penger

Mine møbler er ikke nye, de er over 50-100 år gamle :)
Ikke taper jeg penger heller, for jeg selger og kjøper for samme sum :)
Jeg blir lei jeg og mistrives til slutt..

Jeg elsker oppussing! Har bodd her i snart 5år og malt stuen 4ganger! Har også bytter ut møbler siden vi flyttet inn.. Smaken endrer seg jo også med tiden :)

Nå er jeg fornøyd med hvordan det ser ut her, men det var jeg også for et år siden :p men har byttet ut alle møblene i stuen :) elsker finn.no og kjøpsalgbytte sidene på fjesboken..

Jeg liker å pusse opp gamle møbler og har barn som elsker å male motiver på veggene (noe de får lov til, selv om vi nå har måtte male alt hvitt pga at vi skal flytte)

Har du økonomi, lysten og energien til det så kjør på selv om full utskiftning hver år kanskje er i meste laget :-)

kjøpte oss et eldre hus i Januar, og bortsett fra kjøp av møbler er ingenting pusset opp ennå. Men til sommern neste år setter vi nok i gang, å da blir det vel myyyyye som skal pusses opp

vel flytter mye så har ikke pusset opp så mye men håper at det blir mer stabilt snart ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Vi flytter cirka hvert 4' år, og da bytter vi ut det vi ikke vil ha lenger, maler i andre farger om vi er lei det gamle osv. Hadde vil blitt boende lenger enn 4 år hadde vi neppe giddi å pussa opp, det er så kjeeedelig :)

Vi flytter cirka hvert 4' år, og da bytter vi ut det vi ikke vil ha lenger, maler i andre farger om vi er lei det gamle osv. Hadde vil blitt boende lenger enn 4 år hadde vi neppe giddi å pussa opp, det er så kjeeedelig :)

Hvorfor flytter dere så ofte?
Jeg gjorde det før jeg også, men etter jeg fikk samboer og barn ble jeg boende :p

Pusser bare opp til jeg er fornøyd og lar det være sånn. Blir for mye arbeid å skulle pusse opp hele tiden, har nok med å holde huset ryddig:p vi har også møbler som vi har betalt litt for, som jeg absolutt ikke bytter ut. Men syns det er kjempegøy med folk som er kreative og har arbeidslyst til å ordne slik:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Pusser bare opp til jeg er fornøyd og lar det være sånn. Blir for mye arbeid å skulle pusse opp hele tiden, har nok med å holde huset ryddig:p vi har også møbler som vi har betalt litt for, som jeg absolutt ikke bytter ut. Men syns det er kjempegøy med folk som er kreative og har arbeidslyst til å ordne slik:)

Har ikke arbeidslyst.. Setter ofte igang så må min bedre halvdel fortsette :p hihi

Jeg liker å male sånn annethvert år, men jeg kjøper hele tiden noen nye småting til ineriøret, så blir litt og litt skiftet på. har ikke råd til et plutselig stilskifte dessverre.

Vi pusser opp etterhvert som vi har spart opp penger til det da vi bor i et gammelt hus :)
Da jeg var liten pusset vi aldri opp. Husker mamma malte stua en gang, men vi hadde ikke råd til nye møbler og maling ovs.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har ikke arbeidslyst.. Setter ofte igang så må min bedre halvdel fortsette :p hihi

Hehe så greit da:p kunne sikkert gjort det samme, for mannen er sånn som jobber til midt på natta for å få ting ferdig. Det er ikke jeg:p så spørs hvor populært det hadde blitt.

Hehe så greit da:p kunne sikkert gjort det samme, for mannen er sånn som jobber til midt på natta for å få ting ferdig. Det er ikke jeg:p så spørs hvor populært det hadde blitt.

Er nok en grunn til at stuen ikke har blitt malt på fire år :p Han gidder ikke.. Hihi
Fått noen forbud noen ganger for å slik :p

Hvorfor flytter dere så ofte?
Jeg gjorde det før jeg også, men etter jeg fikk samboer og barn ble jeg boende :p

Vi har aldri flyttet langt, har holdt oss innenfor samme fylke, men driver en del med tomt og boligsalg samt utleie privat. Vi flytter nok igjen om noen måneder til et av husene våre som vi skal pusse opp og selge etter et år så vi slipper skatten, mens vi bor der skal vi bygge "drømmehuset", og blir forhåpentligvis der noen år før vi lager en generasjonsbolig, eller "drømmehuset 2" der foreldrene mine også kan bo :)

Har bodd her i 11 år og pussa opp 1 gang, og bytta ut litt møbler og sånn flere ganger.

Back
Topp