Hvor ofte napper dere?

FancyPants

Forumet er livet
Øyenbrynene altså.. :p

Jeg har vanligvis bare tatt de lyse hårene, men har nå lært meg å forme de slik at det passer mitt ansikt.

Jeg napper, de ser fine ut i noen dager, men plutselig ser jeg at de har grodd ut masse uten at jeg har sett det:o

Og, er det noen som har brukt øyenbrynsvoks her? Gode erfaringer? Eller er det best for folk med mye og grov hårvekst?

Napper så fort jeg ser noe som ikke passer, ofte litt hver dag :)

Voks er kjempelurt, fordi det får med alle dunhåra, så man får et finere resultat. Men jeg hadde aldri turt å vokse på meg selv..
Har heller ikke erfaring med "hjemmevoks" bare den voksen vi har på salongen vår.
Også må man mest sannsynelig nappe den rette linjen selv om man har voksa, fordi det er vanskelig å få laget formen med voks.

Njaa.. Par ganger i mnd. Jeg vokser hos salong ca 1 gang i mnden, så napper jeg ut "ekstrahår" innimellom om det vokser ut før neste time:P

illimilli skrev:
Voks er kjempelurt, fordi det får med alle dunhåra, så man får et finere resultat. Men jeg hadde aldri turt å vokse på meg selv..
Har heller ikke erfaring med "hjemmevoks" bare den voksen vi har på salongen vår.
Også må man mest sannsynelig nappe den rette linjen selv om man har voksa, fordi det er vanskelig å få laget formen med voks.

Det er nemlig de dunhårene jeg har mest av.. Og sånn 5 mørke som må bort over hvert øye. Og det er jo så kjeeeedelig å nappe de dunhårene:/

Jeg har ikke råd til å gå til hudpleiesalong for å vokse hvis jeg må gjøre det hver uke.. Det er andre områder jeg heller prioriterer når jeg er i salongen:p

Er det vondt å vokse? Nei uff napper altfor sjeldent...kanskje 1 gang i mnd..

Når det trengs. Minst en gang i uka.

FancyPants skrev:

illimilli skrev:

Det er nemlig de dunhårene jeg har mest av.. Og sånn 5 mørke som må bort over hvert øye. Og det er jo så kjeeeedelig å nappe de dunhårene:/

Jeg har ikke råd til å gå til hudpleiesalong for å vokse hvis jeg må gjøre det hver uke.. Det er andre områder jeg heller prioriterer når jeg er i salongen:p

Jeg betaler 150 kr ca 1 gang i mnd, ikke den store utgiften altså

tok en sommer-rensking i dag, sikkert 2 mnd siden sist no   men så er mine så godt som blonde, så dei viser veldig lite.

ser i forstørrelsesspeil i dagslys, da ser jeg fort om det trengs. tar et par hver dag.

Har pinsetten liggende i bilen jeg. Du får ikke mer perfekt nappelys enn i bilen altså. Så da blir det sånn 2-3 ganger i uka tenker jeg. 

Labambie skrev:
Har pinsetten liggende i bilen jeg. Du får ikke mer perfekt nappelys enn i bilen altså. Så da blir det sånn 2-3 ganger i uka tenker jeg. 

Det tenker jeg på hver gang jeg setter meg i bilen og ser alle småhårene.. Men så glemmer jeg det igjen..

Aldri. 

Dvs, jeg har fått det gjort en gang, før jeg visste at det ikke er lov i islam å gjøre det. 

mammatileijente skrev:
Napper nesten hver dag jeg:)

Jeg og... Om ikke hver dag, så i hvert fall flere ganger i uka!

Aldri.
Fordi jeg har så lite øyebryn igjen, at det er ikke stort mer å ta av. 

Noen ganger i uka, men vokser hjemme en gang hver 14dag ca

Labambie skrev:

Jeg å, napper i bilen når jeg har tid.
Ofte på i fergekø eller på ferga, har som oftest lite annet å finne på uansett da.

Napper etter behov.
Napper under og klipper over. Aldri hatt så fine øyenbryn som nå etter jeg fant ut at saksa var tingen:)
For det går ikke an å nappe ut alle håra som står opp, da blir det ingen igjen i selve brynet.

|Frosken| skrev:
Napper så fort jeg ser noe som ikke passer, ofte litt hver dag :)

Her også

Back
Topp