Hvor ofte må man gå på toalettet før noen merker det?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
i dag har jeg vært på toalettet fire ganger siden jeg kom klokka 9 på jobb. Og sist uke bare økte det hele etter lunsj. Neste uke arrangerer jeg et seminar og er på scenen hele dagen. Hvordan skal dette gå?!

Dersom noken spør skyld på overaktiv blæra eller uvi :) springer ein del sjølv. 2-3ganger om natta og mykje på jobb. Verst er da når eg må sitta i kassa i 2 timer... Må springa då og :)

Haha, dette har jeg lurt på også! Jeg har ikke nøkkel til lærerdoen på den skolen jeg er på nå, og synes det er så flaut å spørre de andre lærerne om å låne nøkkel maaange ganger om dagen, så jeg har begynt å snike meg inn på elevdoen, haha :p Elevene er store nok til at det ikke er noe søl der, men føler likevel at jeg gjør noe "galt" :p

Mange grunner til å gå på do ofte; overskrift blære som noen skrev eller liten urinveisinfeksjon. Hvis noen spør kan du jo si at det har med det å gjøre, men de fleste ville nok ikke spørre hvorfor noen går på do si eller så ofte ;)

Mange grunner til å gå på do ofte; overskrift blære som noen skrev eller liten urinveisinfeksjon. Hvis noen spør kan du jo si at det har med det å gjøre, men de fleste ville nok ikke spørre hvorfor noen går på do si eller så ofte ;)

I kombo med å ikke drikke er jo dette godt argument!

Haha, dette har jeg lurt på også! Jeg har ikke nøkkel til lærerdoen på den skolen jeg er på nå, og synes det er så flaut å spørre de andre lærerne om å låne nøkkel maaange ganger om dagen, så jeg har begynt å snike meg inn på elevdoen, haha :p Elevene er store nok til at det ikke er noe søl der, men føler likevel at jeg gjør noe "galt" :p

Uff, elevtoalett er jo bra:)

Dersom noken spør skyld på overaktiv blæra eller uvi :) springer ein del sjølv. 2-3ganger om natta og mykje på jobb. Verst er da når eg må sitta i kassa i 2 timer... Må springa då og :)

Uff, heldigivis ikke så ille for min del. Kun en gang på toalettet og går på toalettet når det "passer meg".

Jeg har blære på størrelse med en valnøtt i utgangspunktet, så heldigvis ikke noe påfallende med doflyingen min :P

Men det er da vel ingen voksne mennesker som spør hvorfor man går så ofte på do vel? Hvis noen gjør det, så still noen ubehagelige motspørmål om vedkommendes toalettvaner. Da blir det nok stille :D

Men det er da vel ingen voksne mennesker som spør hvorfor man går så ofte på do vel? Hvis noen gjør det, så still noen ubehagelige motspørmål om vedkommendes toalettvaner. Da blir det nok stille :D

Nei, jeg tror vel heller ikke det er så vanlig at voksne mennesker stiller spørsmål ved det. Det jeg er redd for er vel heller at de bare skal legge merke til det. Jobber man et sted med klart flertall av kvinner så er det jo fort gjort at noen legger to og to sammen og skjønner hva som foregår... :p

Jeg skylder på kaffen ;)

Back
Topp