Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange grunner til å gå på do ofte; overskrift blære som noen skrev eller liten urinveisinfeksjon. Hvis noen spør kan du jo si at det har med det å gjøre, men de fleste ville nok ikke spørre hvorfor noen går på do si eller så ofte
Haha, dette har jeg lurt på også! Jeg har ikke nøkkel til lærerdoen på den skolen jeg er på nå, og synes det er så flaut å spørre de andre lærerne om å låne nøkkel maaange ganger om dagen, så jeg har begynt å snike meg inn på elevdoen, haha Elevene er store nok til at det ikke er noe søl der, men føler likevel at jeg gjør noe "galt"
Dersom noken spør skyld på overaktiv blæra eller uvi springer ein del sjølv. 2-3ganger om natta og mykje på jobb. Verst er da når eg må sitta i kassa i 2 timer... Må springa då og
Men det er da vel ingen voksne mennesker som spør hvorfor man går så ofte på do vel? Hvis noen gjør det, så still noen ubehagelige motspørmål om vedkommendes toalettvaner. Da blir det nok stille