Hvor ofte krangler dere med typen/dama?

ORIGINAL: Dollface

vi krangler for ofte.. vi kan lage en krangel ut av alt..
som i går kveld, da han kom med et brilliant forslag om å henge opp ikke mindre enn to takstativer på vaskerommet fordi han følte at tørkestativet som står i gangen oppe er så "sjenerende" når han er der oppe...

Sist vi snakket om tørkestativ i taket på vaskerommet var MOTargumentet hans at han kom til å kræsje i det våte tøyet når han gikk inn der..
Han er aldri på vaskerommet, og det er jeg som henger opp tøy.
Jeg er meget fornøyd med ordningen slik det er i dag.

Det endte med sure miner fordi jeg sa han gjerne måtte henge opp tørkestativ i taket, men da var klesvask, sortering, oppheng og bretting helt og holdent hans ansvar.

Jeg mener - bitcher jeg om hvordan han har hengt opp skrutrekkerne i garasjen? Neppe.

Sign. Er ikke på samme bølgelengde i det hele tatt og begge er tverre og vil ikke gi seg.
Guuud jeg måtte hadt penger nok til å "klare meg selv"....[:(]

ORIGINAL: Oline V2

I perioder "småkrangler" vi en del.
Dette er perioder hvor vi begge er veldig slitne, og da "småkrangler" vi om hva som helst - uten at noen av oss husker hva vi egentlig diskuterte. Vi trenger begge å blåse ut litt damp av og til.

Men SKIKKELIGE krangler, hvor vi er grunnleggende uenige om viktige ting, tror jeg alrdi vi har hatt.
(vært sammen 9 år)

Sign. Har vært sammen i snart 3 år.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ofte..[8D] altså.. Vi krangler skjeldent, men diskuterer ofte..[:D]

Jepp.. Og kranglen er over så snart han innser at jeg har rett [8D]

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Som regel krangler jeg mot en vegg fordi noen ganger er det umulig å få svar av han og da tenner jeg på alle plugger, hender kanskje et par ganger i mnd. jeg er som regel ikke sur så lenge, hvis han er sur kan han være sur i en dag eller mer

Småkrangler innimellom, men prøver heller å ta opp sånne irritasjonsting med en gang.. hehe.. Men har hatt ett par høylydte krangler pga depresjonene mine.. mest fordi jeg blir så sint og missforstår... Jeg kan ærlig innrømme at jeg overtolker og overanalyserer alt som sambo sier til meg.. Men vi er aldri langsure.. vi sier det vi skal så blir vi ferdig med det, og går videre[:)]

Har krangla skikkelig ( sånn type skriking og smelling med dører ) ein gang.

Det spørs jo litt hvordan man definerer "krangling".. Mitt forhold er 6 år gammelt, og jeg kan si at vi ikke har kranglet mer enn 2 ganger som jeg husker som skikkelig krangling liksom.... MEN vi (les: jeg med pms.... [8D]) er jo sure og småkjeglete innimellom og vi diskuterer uenigheter, men jeg definerer ikke det som krangling.. Krangling er om man kjefter høyt og at man er "alvorlig" i den grad at man skikkelig mener å være sint og/eller redd, og at man ender hjemme hos mamma eller en god venninne og sipper "vi har krangla".... [&:][8D][:)][:D]

Sambo har lunte som en fyrstikk, så vi diskuterer ganske ofte litt høylytt kan du si[>:]. Slitsomt for meg som egentlig ikke er vant med det. Han lever i troa at han er til tider er perfekt, og det er vi andre som gjør feil...Da er der sååå godt å kunne motbevise det[;)].

hmm vi har hatt noen diskusjoner seff, men kranglet. 1 gang tror jeg.. på 3,5 år

Vi har vært sammen i over 8 år og kan vel telle på én hånd de gangene vi har kranglet (type bli sure på hverandre).

ORIGINAL: Femme Fatale

kommer ann på hva du mener med å krangle.. vi skriker aldri til hverandre, aldri gjort det. vi diskuterer hvor utløpet kan bli at en blir litt sur.. men det går vel mest i at jeg furter tror jeg..;)

her også...[8D]

Ordentlig uenighet krangling gjoer vi veeldig sjeldent (kanskje 2-3 ganger paa de maaange aarene vi har vaert sammen) Men hender saa klart at vi diskuterer ting til vi blir enige, uten at det er en krangel eller sure miner..
Er vel kanskje heldige med at vi begge er temmelig aapne og flinke til aa prate med hverandre, saa unngaar krangling [:D]

Back
Topp