Hvor ofte kjenner dere spark?

Er det noe galt med meg??
Ser alle sammen her kjenner masse spark å sånt.. Jeg tror ikke jeg kjenner noe jeg =/
Eneste er at jeg kjenner sånn småkiling noen ganger..
Er 19 uker på vei, skal på ul på tirsdagen. Begynner nesten å bli litt redd for at det ikke er noe liv inni der =/ 
Er førstegangsfødende da, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller..

Tror ikke det er noe galt med deg! Jeg er også førstegangs og kjente ikke noe for kanskje 2 uker siden (er Uke 20 om en straks) og det var ikke inntill nylig at jeg ble sikker på at det faktisk er tassen jeg kjente... Var bare små "bobler" inntil nylig... Er sikkert ikke noe galt selv om du kjenner lite! Jeg var på UL for noen uker siden og vet at lille gutten har det veldig bra og alt er som det skal, men jeg bekymrer meg også litt fordi jeg ikke kjenner så mye til han enda. Så du er ikke den eneste! Og lykke til på UL ;D

Jeg kjenner spark og bevegelser flere ganger for dagen. Særlig etter at jeg har spist, og etter 12 om kvelden. Har vært en uke i Egypt nå, og der ble det sene kvelder:P Derfor jeg vet at det er mye liv da:P Hehe.. Ser også sparkene tydelig. Noen ganger ser je bevegelsene hennes godt også:) Herlig<3 kjente hun første gang i uke 11, og har kjent daglig i en del uker alt, men det er først nå den siste uken det har "tatt helt av". blir nok ei aktiv frøken dette!>

Okei :)   Blir jo nesten litt bekymra når man ikke kjenner noe. Men kjenner jo litt kiling og noen ganger litt bobling. Så får bare håpe på at det er den lille jeg kjenner, og at jeg kjenner noe ordentlig spark å sånt snart :)
Takk for det Siriuspus :)

Du kan ha morkaka foran, og da treng du ikke å kjenne noe. Pluss at det ikke er så veldig kraftige spark til å begynne med ;) 

mw87 skrev:
Er det noe galt med meg??
Ser alle sammen her kjenner masse spark å sånt.. Jeg tror ikke jeg kjenner noe jeg =/
Eneste er at jeg kjenner sånn småkiling noen ganger..
Er 19 uker på vei, skal på ul på tirsdagen. Begynner nesten å bli litt redd for at det ikke er noe liv inni der =/ 
Er førstegangsfødende da, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller..

Jeg er 18+4 uker på vei, har kjent spark hver dag siden 17+1. Og de kjennes godt på magen også, så mannen min har kjent spark mange ganger :)  Jeg kjenner det mest på morgenen og på kvelden, men også innimellom på dagen. Så herlig følelse <3

Back
Topp