Hvor ofte kjenner dere spark?

Siriuspus

Flørter med forumet
Jeg kjenner spark så godt som hver dag, men er liksom bare et eller to små dult og så er det gjerne stille til neste dag... Tassen sparker ikke på samme tid på døgnet heller, som på kvelden når jeg ligger stille f.eks... Bare lurer på om dere kjenner mye spark i løpet av en hel dag? Vill gjerne at pappan skal få kjenne også, men det går så fort over!

Her er det også hver dag, og pappan kjenner det godt:-) er mest liv der inne om kvelden når vi har lagt oss, men er også en god del på dagen 

Kjenner ganske mye liv. Mest om kvelden og morgenen. Litt i løpet av dagen.
Er en veldig aktiv krabat det her ;)

Storebror var ikke like aktiv nei  :)

Kjenner liv hver dag, flere ganger til dagen, ei veldig aktiv jente :) Har morkaka på framveggen, så er ikke veldig harde spark enda.

Har også en meeeget aktiv liten guttebebis inni her. Kjenner masse spark og dulting hver dag (kanskje litt for mye om jeg får lov å si det...). Gruer meg til han blir større og når helt opp til ribbeina:(

Joda, her gir han fra seg noen sprell i ny og ned. Hovedsaklig når jeg ligger eller sitter nede. Og da også på morran og på kvelden. Krysser fingrene for at denna ungen ikke er like sterk som bror sin, for det var en smule ubehagelig (tenk, jeg er ikke noen innvendig punshingbag... ).

Har kjent spark hver dag i 2uker ca. Han er veldig aktiv her, mest på ettermiddag kveld, men pappaen har ikke kjent noe enda, selvom jeg føler at han sparker hardt. blir spennende når han blir støre og man kan se sparkene fra utsiden.

Hver dag:) Kjenner det stort sett når jeg setter med ned en stund og tar det rolig...Gjerne rundt lunsjtider, middag, og på kvelden...Men, det varierer hvor mye aktivitet da..Noen dager er det mer rolig enn andre...Pleier som regel å være roligere dagen etter h*n har vært veldig aktiv:)

Et par ganger om dagen kanskje.... Men er bare små dult, så er alltid usikker på om det faktisk er spark før det forsvinner igjen...

Her føles det som om jeg er 8 mnd på vei :S Er sikkert på at jeg har blåveiser innvendig :D Er jo gøy for storebror og gubben da, som får kjenne lillebror :D Men litt slitsomt for meg. :D

Kjenner mye liv hele dagen. Spesielt etter jeg har spist.
Har ei aktiv jente der inne.

Men jeg kjente det tidlig.
Første gangen når jeg var 14 uker og da sparket hun så kraftig at både storesøster og pappa kjente det også, og daglig fra uke 17..

Er jo så forskjellig på hvordan babyen ligger og..

Kjenner litt hver dag, og nå kjennes det utenpå. Er 19+3.
Men kjenner ikke noen spesiell rytme enda :) Det kommer nok

Kjenner spark og dult hver dag, men har ikke lagt merke til noe fast mønster enda. Pappan kan ikke kjenne noe utenfra enda, selv om jeg synes det er veldig tydelig. Er 18 uker i dag, sist gang kjente han det fra ca 19 uker, så snart nå :o) Det blir stas!

Jeg har bare kjent bevegelser ca siste uka, men de 3 siste dagene har jeg kjent tydelige spark. Det vises godt på magen når han sparker også. :D
 Sent på kvelden som oftest (12-02), og nå i dette øyeblikk faktisk. Helt fantastisk og endelig få kjenne masse liv.

kjenner spark hver dag , mest når jeg sitter ned og slapper av da våkner den lille til

Kjenner spark hver dag, og har vel gjort det i et par uker tenker jeg. Er med en gang jeg setter meg ned og slapper av. :) Kan se magen hoppe utenpå også, det er litt moro ;)

Kjenner liv hver dag. Noen dager bare et par spark, mens andre dager er det litt mer aktivt. Ikke noe mønster enda nei, men har ikke kjent det når jeg står eller går enda.

Her kjenner jeg spark hver dag til faste tider :)
De er faktisk like sterke som sparkene fra storebror rundt uke 30.
Såå, kjenner jeg er litt smånervæs for ribbeina mine denne gangen :P

satt å leste denne.. og lurte på NÅR kjenner jeg egentlig spark og GJETT ; kjente et skikkelig spark, rett ut akkurat nå:) Selv om morkaka er som en demper så var ikke denne til å ta feil av nei! 

Kjenner det stort sett når jeg har lagt meg eller om jeg ligger litt etter at jeg har våknet.. 
og kanskje et dult eller to ila dagen.. Har vel vært sånn i 2 uker, og da gradvis sterkere:)

Pappan og bror kjenner, eller ser,  ingenting enda selvom jeg føler det er harde tydelige spark på kvelden

Jeg er 19 uker og kjenner ikke tydelige spark ennå... bare noen dult her og der... gleder meg til det ordentlig første sparket hennes

Back
Topp