hvor ofte hos legen?

MLS

Glad i forumet
Hei og Hopp....

hvor ofte går dere til legen nå? var hos legen idag og skal ikke igjen før 27.april... også lurte jeg på hva blod prosenten deres lå på når dere var i ca 32. uke? hadde 9,7 og helsesøstrene som var der sa det var noe lavt men legen sa det var greit da, så bare lurte jeg[:)]

var hos legen i går, men fikk ny time til 6 april.
jeg målte ikke blodprosenten i går. målte noe blodsukker og slikt i stede...

men så lenge legen sa at blodprosenten var helt grei så ville ejg stolt på det..
men det var lenge til neste lege time du hadde da[8|]

når har du termin?

jeg var hos legen 20 mars. skal ikke dit igjen før 12.,ai, visst lille gutt ikke har kommet da.   da var blodprosenten min på 13, ett eller annet....

man skal jo gå oftere til kontroll den siste måneden. [8|]

jeg gikk veldig ofte med mine to første unger men denne gang så har jeg gått en gang i mnd siden uke 20 og skal nå i uke 36.38 og 40
blodprosenten min i uke 32 var 11

ORIGINAL: angel84

jeg gikk veldig ofte med mine to første unger men denne gang så har jeg gått en gang i mnd siden uke 20 og skal nå i uke 36.38 og 40
blodprosenten min i uke 32 var 11

Skal også til kontroll i uke 36, 38 og 40
blodbrosenten i uke 30 var 10.2, har ikke målt den etter det

er nok greit da ja[:D]  har jo ikke termin før i slutten av mai jeg da, 26...

Jeg går kun til jordmor jeg hun sjekker alt å er ikke alt bra så ringer hun inn til legen å jeg kommer inn med en gang hvis noe skulle være galt. Nå på slutten går jeg en gang i uken til jordmor det fungerer kjempe greit!

Blodprosenten min var på 12 sist gang jeg var hos jordmor(går bare til jordmor, ikke legen), har vært hos ho en gang i måneden. Skal til ho igjen i uke 34, etter det skal jeg til ho i uke 36, 38, 39 og 40osv-hvis ho ikke har kommet enda da[;)] 

jeg har nettopp vært til jordmor,går bare til jordmor.det var i uke 31+2 og da va blodprosenten min 11,1.skal ikke igjen te lege før 25 april.

Jeg går ca annenhver dag for tiden pga høyt blodtrykk. Ellers skulle jeg gått annenhver uke siden jeg er mer enn 35 uker nå.

Blodprosenten min i uke 32 vet jeg ikke hva var, men den ligger som regel mellom 13 og 11 hos meg.

Eg går til legen ca 1 gang i mnd, og til jordmor ca 1 gang i mnd. I tillegg går jeg til kontroll på diabetesavd. på sykehuset hver 14.dag pga svangerskapsdiabetes (har pga dette også ekstra UL undersøkelser) Skal og til med modningsakkupunktur hos en annen jordmor etter påske, så da blir det en to-tre turer der og...

Laveste blodprosent som blir "godtatt" uten at du burde begynne med jern tilskudd er 11,4. Så du burde nok kjøpe deg jern tabletter!!

Back
Topp