hvor ofte har dere sex?

monicabo

Forelsket i forumet
vi hadde ikke sex under svangerskapet, men det har ikke blitt så mange genger etter heller.
kommet inn i en ond sirkel vi tror jeg, nesten glemt hve det er......  huff ikke bra.....
 
Sist jeg var gravid var lystene mine på topp gjennom store deler av svangerskapet, noen som mannen min satte pris på.
Ventet de anbefalte 6 ukene før vi satte igang igjen, men det blir lite "privatliv" med en liten gutt i senga om natta--
 
 
Kanksje barnevakt noen timer og litt aleine hadde gjort susen?
Er vikitig å være kjærester også..
 
E så trøtt at sex e et ork, sånn bortsett fra om mårran. E sprengkåt da, men da e samboern forn på jobb. Ikke bra det..[:'(]
 
Lite sex nu under svangerskapet, men til vanlig ligg vi vel på ca 3 gang i uka.
 
her ligger det vel på rundt 4-5 ganger i uka!!! nå har endelig lysta kommet tilbake og kunne godt ha sex hele tiden, men det re ikke så lett med 2 unger hjemme
 
Her spiller dagsform og gjøremål veldig inn, noen ganger tre-seks ganger i uka, andre ganger kan det gå nesten to uker i mellom, men da blir det som regel til gjengjeld veldig mye sex etterpå[;)]
 
Sexlysten min har blitt mye større etter jeg ble gravid........(samboer er jo kjempeglad selvf)
Bekkenløsningen hemmer meg litt, men vi har funnet nye stillinger og teknikker.....så sånn ca annen hver dag blir det noe på meg[:D][:D][:D]
 
ALDRI......og det er min feil - jeg eier ikke lyst i det hele tatt. Føler meg som en hval som bare beveger seg når jeg må... (overdriver litt nå)
 
Håper det blir noenlunde som før vi ble gravide - sex er digg [:D][:D]
 
Minst ein gong om dagen [:D] I går var det vidunderlig [:D]
 
det blir ganske lite herogså.. sånn engang i måneden eller no sånt i det beste fall.. det er bare slit å ha sex m magen i veien, ingen stillinger er gode liksom.. håper å gå igang med masse sex rett ved termin, slik at fødselen blir satt i gang (det er ønsken men) heheh.. for se[:D][:D]
 
i begynnelsen av svangerskapet så hadde vi like mye sex som før men så dabbet det av når magen vokste.siste 3 ukene har vi hatt MYE sex for å få igang fødsel...men tjukk er jeg fortsatt....håper det ikke tar så lang tid etterpå før vi kommer igang igjen..[:)]
 
Alt for sjelden.
Jeg vil ha om kvelden samboer på morgenen... men da har vi jo ikke tid. Kun på helgene. Og vi har unga hans annenhver uke, så de helgene de er hos oss, blir det dårlig.
 
Jeg har like mye sex lyst nå, som før jeg ble gravid. Frustrert over at jeg får så lite. Blir kanskje 1-2 ganger hver 14 dag.
 
[&:][:@][&:][:@]
 
Så ofte vi orker. Noen dager er jeg utslitt, det er ikke lysta det står på, men kreftene. Men det er jo en veldig god måte å våkne på da!
 
Er ikkje så ofte no etter småen ble født, har kommet seg litt no som det ikkje er så ubehageligt lenger. Tok noen mnd før det ikkje gjorde vondt[:'(] men no er alt bra [:D]
 
Hver dag.... sånn ca i alle fall
 
 
Skal kanskje legge til at det er nå da, for å få ut ungen [;)]
 
Back
Topp