Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i dag så ikke så bekymra, bare litt lei.Ikke så mange på rappen iallefall. De blir ikke sterkere?
Det skjønner jeg godt. . Håpe det gir seg snart!Ikke i dag så ikke så bekymra, bare litt lei.
Satser på at disse gir seg snart. 35 er litt tidlig. Hadde skikkelig vonde ala rier i forrige uke og disse er bare ubehagelige så roer seg nok.var en kveld i forrige uke at jeg hadde en god del i løpet av 1 times tid. Men jeg telte de ikke så veit ikke hvor mange det var men de kom ganske hyppig i løpet av den timen. Men så stoppet det opp..
Har holdt på her i 2-4 timer noen netter denne uka. Men de er ikke vonde. Og gir seg etterhvert, så har ikke hengt meg opp i det...I kveld er det heftig synes jeg. Begynte i sekstida og kom så ofte at halv åtte begynte å tracke. Hatt 19 stykker siden da. Noen som varer i 30 sek, noen i flere minutter. Fra et minutt til flere minutter mellom. Og dette er stille sittende/liggende.
I kveld er det heftig synes jeg. Begynte i sekstida og kom så ofte at halv åtte begynte å tracke. Hatt 19 stykker siden da. Noen som varer i 30 sek, noen i flere minutter. Fra et minutt til flere minutter mellom. Og dette er stille sittende/liggende.