Hvor ofte har dere kynnere i hyppige perioder?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
I kveld er det heftig synes jeg. Begynte i sekstida og kom så ofte at halv åtte begynte å tracke. Hatt 19 stykker siden da. Noen som varer i 30 sek, noen i flere minutter. Fra et minutt til flere minutter mellom. Og dette er stille sittende/liggende.
 
Ikke så mange på rappen iallefall. De blir ikke sterkere?
 
var en kveld i forrige uke at jeg hadde en god del i løpet av 1 times tid. Men jeg telte de ikke så veit ikke hvor mange det var men de kom ganske hyppig i løpet av den timen. Men så stoppet det opp..
 
var en kveld i forrige uke at jeg hadde en god del i løpet av 1 times tid. Men jeg telte de ikke så veit ikke hvor mange det var men de kom ganske hyppig i løpet av den timen. Men så stoppet det opp..
Satser på at disse gir seg snart. 35 er litt tidlig. Hadde skikkelig vonde ala rier i forrige uke og disse er bare ubehagelige så roer seg nok.
 
Mener å ha lest at to i timen over tid er mye?
 
I kveld er det heftig synes jeg. Begynte i sekstida og kom så ofte at halv åtte begynte å tracke. Hatt 19 stykker siden da. Noen som varer i 30 sek, noen i flere minutter. Fra et minutt til flere minutter mellom. Og dette er stille sittende/liggende.
Har holdt på her i 2-4 timer noen netter denne uka. Men de er ikke vonde. Og gir seg etterhvert, så har ikke hengt meg opp i det...
 
Føler det er jevnt gjennom hele dagen her for tiden, ikke vonde men mer ubehagelige en tidligere
 
Kan være ganske hyppige her i perioder i løpet av en dag. Noen mer ubehagelig enn andre. Men har ikke telt hvor mange.
 
I kveld er det heftig synes jeg. Begynte i sekstida og kom så ofte at halv åtte begynte å tracke. Hatt 19 stykker siden da. Noen som varer i 30 sek, noen i flere minutter. Fra et minutt til flere minutter mellom. Og dette er stille sittende/liggende.

Har til tider veldig mange selv. Spesielt når jeg ligger i ro. (Kanskje fordi jeg kjenner de best da). Ikke vonde, men ubehagelige. Håper de gjør en god jobb og modner oss godt. Uke 35 her også, syns det er for tidlig med fødsel. Men kan jo håpe det er en god forberedelse. Ikke vet jeg.. førstegangs. Jeg får kynnere også hver gang jeg skifter stilling i sengen om natten. Utrolig slitsomt.
 
Snakka med jordmor på telefon og hun sa at det - suprise suprise - var helt normalt for en flergangsfødene. Men at jeg burde ta en test av uvi siden det kunne trigge kynnere.
 
Back
Topp