Hvor ofte har barna deres avføring??

Jeg gleder meg til å begynne med frukt å grønt :) jeg kommer til å koke alt den første tiden :) er så arti å gi :) men synes det er greit å vente litt til hun blir større så hun kan sitte litt mer stødig :p får grøt nestn hver kveld da :) noen ganger på formiddagene også :) å hun basjer å tisser som normalt, tror jeg :p hehe. Vanskelig å vite hva normalen er.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Etter som jeg forsto på legen jeg snakket med så kan det gå en stund før barn som får mm bæsjer, men de som får mme kan ha avføring hver dag :) Hun får grøt på formiddagen og nå tror jeg at jeg skal begynne og gi litt på kvelden også for hun våknet i natt av at hun var sulten. Det har hun ikke gjort siden hun var nyfødt.

Helsesøster sa at det kan være lurt og gi sviskemos når de begynner med grøt fpr da kan de bli treg i magen.
♡Prinsesse 14 juli♡
 
Min lille skatt har som regel bæsjebleier hver dag. Men det kan også gå noen dager i mellom. Vi har også begynt med grøt, men jeg har litt malt blandet inn i grøten. Har du prøvd det? Skal visst være bra for de små magene:) Håper det ordner seg, er ikke noe gøy for mammaen heller når man må bekymre seg.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Min lille skatt har som regel bæsjebleier hver dag. Men det kan også gå noen dager i mellom. Vi har også begynt med grøt, men jeg har litt malt blandet inn i grøten. Har du prøvd det? Skal visst være bra for de små magene:) Håper det ordner seg, er ikke noe gøy for mammaen heller når man må bekymre seg.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg spurte legen om dette med malt. Han sa at han ikke anbefalte det, men jeg hadde malt i flasken til sønnen min da han var liten og fikk forstoppelse. Det gikk helt fint :) Men husker ikke hvor liten han var når jeg gav han det første gangen.

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Nå har frøkna fått malt i lange tider og har gått fra og være hard til å bli forstoppet. Jeg har prøvd lite og mye, det ble ikke bedre. På torsdag sluttet vi med malt og endelig kom det bæsj. På fredag kom det også og da byttet vi fra nan til hipp sin mme også. Lørdag kom det bæsj to ganger og i dag har det også kommet. Og dette fra å få hjelp til å bæsje en gang i uka! Totalt ny hverdag. To netter på rad har hun sovet 12 timer uten å våkne for mat. Svisker hjelper ikke på denne magen. Kan gi et helt glass uten at det blir noen forskjell.


Født ei perfekt frøken 5. juli, med termin 8. Juli :)
 
Nå har frøkna fått malt i lange tider og har gått fra og være hard til å bli forstoppet. Jeg har prøvd lite og mye, det ble ikke bedre. På torsdag sluttet vi med malt og endelig kom det bæsj. På fredag kom det også og da byttet vi fra nan til hipp sin mme også. Lørdag kom det bæsj to ganger og i dag har det også kommet. Og dette fra å få hjelp til å bæsje en gang i uka! Totalt ny hverdag. To netter på rad har hun sovet 12 timer uten å våkne for mat. Svisker hjelper ikke på denne magen. Kan gi et helt glass uten at det blir noen forskjell.


Født ei perfekt frøken 5. juli, med termin 8. Juli :)


Kanskje det er selve mme hun ikke tåler? Enda godt det kom til slutt! :) Jenta mi får sviskemos og det hjelper her :)

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Mange babyer som ikke har god virkning av malt.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Kanskje det er selve mme hun ikke tåler? Enda godt det kom til slutt! :) Jenta mi får sviskemos og det hjelper her :)

♡Prinsesse 14 juli♡
Vi slutta med malt dagen før vi slutta med nan, og hun klarte bæsje selv dagen før vi bytta merke på mme, men for all del, kan godt hende den ikke er like bra for magen hennes. Ønsker ikke å gå tilbake på det gamle når jeg ser så god effekt av endringene vi har gjort. Har fått dårlig oppfølging på helsestasjon, der fikk jeg til stadighet beskjed om å bruke malt, selv om jeg informerte gang på gang at hun var steinhard i magen... Har brukt mye tid på å finne opp kruttet på nytt. De mente lenge at noe av grunnen til at hun ikke klarte å bæsje selv og ble hard er fordi hun er stiv i brystryggen etter at hun hadde kiss som hun endelig er kvitt... Men det skulle vise seg og være malt, gitt!


Født ei perfekt frøken 5. juli :)
 
Var 1 gang i uken veldig lenge. Plutselig snudde det om og nå er det en bleie nesten hver dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp