Hvor ofte handler du noe til deg selv?

Sminke og parfyme kjøper jeg med en gang jeg har behov. Nærmer det seg slutt, så kjøper jeg mer. Det samme gjelder alle toalettartikler.

Klær kjøper jeg ved behov eller når jeg har lyst. Handler mye til meg selv, men kjøper alltid mer til barna.

Jeg pleier vanligvis å kjøpe ting til meg selv 1-2 ganger i året, sminke og klær.
Men i det siste har det tatt seg opp, så nå har jeg kjøpt meg en del nytt over 2-3 mnd, trengte en god del nytt :)

Veldig skjeldent. Kanskje ett blad eller noe godt...

En gang i kvartalet kanskje. Ender som regel med at jeg heller kjøper nor til jenta mi:p

En gang i året kanskje, eller annenhvert. Husker ikke når eller hva jeg kjøpte sist.

Hårfarge kjøper jeg 1-2 ganger i mnd. Andre ting blir sjeldnere, kanskje hver 3 måned elns..

Ikke så ofte jeg kjøper noe til meg selv. Kjøpte noen klær etter jeg fikk småen ellers hadde jeg måtte gått naken og selv da syntes jeg at jeg kjøpte for mye til meg selv :P

Veldig veldig sjeldent!
Kjøpte meg gravid bukse for ikke lenge siden på salg da.

Det varierer litt. Blir mest til barna. Nå har jeg akkurat ryddet og kvittet med med mye. Dermed ble det to nye t-skjorter, to sko og et skjørt sist måned:)

Altfor ofte :bored: kommer hentelapper hvertfall annenhver uke

Back
Topp