hvor ofte gir dere malt?

N

Elsker forumet
Hvro ofte gir dere malt i melken? Ved hvert måltid eller kun en gang om dagen?
 
Kommer veldig ann på om hun har basjet mye eller ikke den siste dagen. Men som regel har jeg oppi malteekstrakt hver andre flaske henne får. Men det er forskjellige typer emm som jeg bruker det hver gang i  og nan fra apoteket bruker jeg ikke malteekstrakt i for den fungerer bra på Jenny (men den er dyrere enn de andre typene)
 
Gutten min er 3 uker nå, og får bare flaske.
Har ikke brukt noe malt jeg, han har fin avføring to til tre ganger i døgnet.
Helsesøster sa at da behøver jeg ikke å gi det, men får han problemer eller bæsjer skjelden, viser tegn til magevondt....da skulle han få.
 
Linnea har ikke bæsjet siden lørdag nå, og har gitt henne malt i tre dager uten resultat.. [&:]
 
ORIGINAL: fruluna

Linnea har ikke bæsjet siden lørdag nå, og har gitt henne malt i tre dager uten resultat.. [&:]

 
Men gir ikke du bare mm? Når vi bare gir mm trenger vi egentlig ikke tenke på avf..Da er det like normalt med 1 gang i uka..som ved hvert bleieskift! Men virker det som hun har vondt i magen? (men Nora er en skikkelig bæsje jente[:)],så jeg er egentlig ikke "inni" det der med hard mage) Men mener og ha hørt det om mm....[:D]
 
1 ts i et flaskemåltid i døgnet.
 
Nora bæsjet ved hver måltid i førsten,så ble det kun 1 gang i døgnet. Nå som hun får mest mme har hun kun avføring ca hver 3 dag.
 
Men viser ikke tegn til magevondt,men promper som en mann[8|] Kan det bare være at hun har treg mage,men ettersom hun får ut luften har hun ikke vondt?
 
Bør jeg gi henne mer malt for å få igang magen? Hun får nå malt ved 3 måltider i døgnet hver 2 dag.
 
Hva om man lar barnet få en porsjon med malt hver dag,er det skadelig?
 
Hva er malt? Jeg må spørre siden jeg ikke har så mye erfaring med det..
 
malt er noe som egentlig heter malteekstrakt som du får kjøpt i alle matbutikker!! det er et middel som løser opp magen litt også er det masse gode vitaminer i det....  jeg blanda det i mme for å løsne magen hans litt. og han elsker det for det blir litt god smak på melken.
 
Back
Topp