Føler jeg har det konstant jeg... Om jeg sitter, ligger, står, går, bøyer meg, reiser meg, spiser, prater +++++ 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mine blir mye verre.Sniker fra mai..noen som merker at kynnerne blir verre hvis du er tissetrengt?
Ja, oftere og kraftigere når blæra er fullSniker fra mai..noen som merker at kynnerne blir verre hvis du er tissetrengt?
Jupp! Kraftigere og hyppigereSniker fra mai..noen som merker at kynnerne blir verre hvis du er tissetrengt?
Ja, mine blir mye verre.
Ja, oftere og kraftigere når blæra er full![]()
Da er d ikke bare noe jeg innbiller megJupp! Kraftigere og hyppigere![]()
Æ tror ikke man er hoven, men man legger faktisk på seg på dåsa ogsåKjenner de ganske godt i dåsa her også.! Men føles ganske hovent for tiden der nede![]()
Samme som med etterrier, utrolig mye verre om man har glemt å tisse før ammingDa er d ikke bare noe jeg innbiller megmå bli flinkere til å gå på do da,så man slipper d der ubehaget
![]()
Æ tror ikke man er hoven, men man legger faktisk på seg på dåsa også![]()
Plutselig kommer trusene til å passe bedre skal du se![]()
Hahaha! Det forsvinner nok etterhvert når ungen kommerHaha. Ja det får en håpe for er ikke mye sexy![]()
![]()
Den er notert som et flott tips, var ikke jeg klar over! Kjenner jo at kynnerne blir mye verre når jeg er tissetrengt, nå blir det tømming av blæra før amming og! Samme som med etterrier, utrolig mye verre om man har glemt å tisse før amming

Faktisk så vet jeg ikke om jeg har noenkjenner ingenting og er faktisk 39+4...
Kjenner du magen blir "stram" noen ganger? Eller litt hard? Det er kynnere![]()
men har bare forbindt det med at det er så trangt at han ligger og presser mot magen. Enten det er ryggen eller rumpa Hannes. For føler jeg holder på å sprekke nå.