Hvor ofte får dere kynnere

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hvor ofte får dere kynnere ?
Jeg får kynnere hver gang jeg reiser meg og gjør noe som helst. De er ikke vonde altså annet enn at ett øyeblikk blir det tyngre å puste ! Håper de fører til litt modning? :-)

Syns det har blitt mindre kynnere nå enn det var en stund... Nå er det mest på natten. Da særlig når jeg ligger/skifter side.

Jeg får kynnere bare jeg rører litt på meg

Aner ikke, kjenner ingenting til dem (tror jeg). Kjenner mensmurringer og stikkinger, men tror ikke jeg kjenner kynnere.

Mer av det før enn nå takk Gud! :-) De har avtatt en del men sitter lenger når de først kommer og jobber mer ned i dåsa enn tidligere!:P

Får kynnere når jeg går. Og da sammen med nedpress. Etter at jeg sykemeldte meg 100% har de avtatt, før det var de så og si konstante. Nå er det som sagt når jeg går og noen ganger når jeg sitter, men de er ikke vonde, merker de knapt.

Kjenner de ganske godt i dåsa her også.! Men føles ganske hovent for tiden der nede :p
Ja enig. Men ble mye bedre etter at hodet festet seg! Mer hønsestikking, men mindre bekken au!

Hele tiden... Spes når jeg beveger meg eller rører på meg:p begynner å bli noe slitsomt med alle disse kynnerne... Er så intense av og til

Hele tiden, både når jeg er i bevegelse og når jeg sitter/ligger.

Har ikke begynt å kjenne dem før nå nylig. Og nå kan jeg fremprovosere dem. Kommer hver gang jeg tenker på dem. Eller hvis jeg går eller generelt beveger meg. :p

Ikke så mye kynnere her lengre, av og til...
Men har en del murringer og ubehag neserstnpå magen og i korsryggen :hungover: Blir sykt sliten av det :hungover:

For hver minste bevegelse. Skikkelig ubehagelig, på nippet til å være vondt. Når jeg står og får en kynner,så må jeg finne en stol å sitte ned i full fart, for det er vondt!

Hver ettermiddag. Trur det kommer av at jeg bærer ungen litt i bag når jeg henter dem.

Back
Topp