Hvor ofte er du med venner?

Alt for sjelden. Var på kafe med vennegjengen i går, noen av dem har jeg bare sett i forbifarten siden minstemann kom for ti måneder siden. Jeg har lovet meg selv bot og bedring, har veldig behov for å se folk. Heldigvis har jeg ei venninne jeg ser et par ganger i måneden, så det hjelper. :)

Mange ganger i uka.

1 til to ganger i uka? I permisjon nå er det oftere, har en venninne som også eri perm, så da er der litt oftere.

Eg har mulighet til å treffe dem en gang i uken iallefall og mer men etter eg blei gravid har formen vært dårlig så har ikke truffet dem så ofte

Både mannen min og jeg er veldig glade i å være for oss selv og blir fort slitne i sosiale settinger. Prøver likevel å være flinke til å treffe de få vennene vi har, men blir fort kanskje 2-3 ganger i året. Søsken og familie, derimot, ser vi ca. en gang i uka :)

Vi har en del vennepar, prøver å finne på noe en gang i måneden med alle. I tillegg til at jeg møter mine venninner annenhver uke. Litt forskjellig hvem, men liker å være sosial:)

Varierer. Går i forening med en 6-7 venninner så treffer dem annen hver uke der så sant jeg ikke er på kveldsvakt. Ellers pleier spesielt jeg og 2 venninner som har ganske jevngamle barn å møtes titt og ofte, alt fra ukentlig til 2-3 uker mellom hver gang, avhengig sv turnusen min og planer ellers i en hektisk hverdag

En gang i måneden møtes en fast gjeng, resten blir litt sånn på slump, men i snitt finner jeg på ting med venner en gang i uka tror jeg ;)

Så alt alt for sjeldent, møter en venninne på babysvømming da og vi pleier å sitte etter svømmingen og prate men er vel ikke akkurat å finne på ting det. Finner på ting 1-2 ganger i året med venninner :P

5-6 ganger i uken :) ofte på besøk hos hverandre, også trener jeg sammen med bestevenninna mi :)

"Symøter" hver til annenhver måned :) De fleste av mine nærmeste venninne mine er kollegaer av meg, så føler at det holder med det intervallet :)

Back
Topp