Hvor ofte er du med venner?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Altså, ikke type er med dem på jobb (om dere er kollegaer), eller slikt..
Hvor ofte finner dere PÅ ting med venninner/venner? :)

Jeg har ikke så mange selv, og er ganske usosial.. Så.. en gang i halvåret ca :p

Samme som deg.. Kanskje mindre, kanskje mer.. Varierer fra år til år men ihvertfall sjeldent!

Tja. 4 ganger i året eller noe sånt.

Aldri, har ingen venner her vi bor nå.

Så å si aldri..

1 gang i kvartalet max

Tja, en gang annenhver uke ca. Oftere nå som jeg er i permisjon

Kan ikke huske sist egentlig, før jeg ble gravid antageligvis. Alle forsvant når jeg ble gravid :(

Annenhver uke kanskje :) eller... Hver uke :P har mammaperm og treffer jo venninner med barn ukentlig ;)

Varierer veldig. Går fort noen uker mellom hver gang jeg treffer venninnegjengen men sambo sin bestekompis er her ofte på brettspilling med oss, gjerne sammen med andre venner også. Så blir vel totalt 1-4 ganger i mnd

Sjelden. Var med ei venninne i hele påsken da:) Blir for sent å reise ut på kvelden i uka.

Gpr ofte tur med venninner + at jeg møter ei venninne på trening med barna gver uke
Ellers tja en gang hver 14 dag i snitt
I fjor en gang i uka minst

Last edited:
Jobber med ei jeg anser som venninne. :) Vi treffes en gang i uken. Vi treffer vennepar ca annenhver uke !:)

Stort sett ett par ganger i uka. Møter ofte venninner på kafé, vi går ut og spiser på kvelden, går tur eller bare skravler hjemme hos en av oss. Møtes også i helger sammen med ungene innimellom.

Back
Topp