Hvor ofte er dere, og har dere vært hos jordmor/lege?:)

Lege uke 13, 17, 21 osv. Hver fjerde uke. Har slik situasjonen er ikke behov for mer enn det, synes nesten det er for ofte. Blir så pes mtp jobb osv. Ikke har jeg så mye å ta opp heller (annet enn at jeg var plaget med forliggende morkake og jevnlige blødninger frem til uke 18),

Jeg føler jeg er alt for ofte, vi var på tidlig samtale med jordmor, masse spørsmål og sånt, første gangs, og viste heller ikke hvor langt vi var, men helt sikker på at menstermin var feil. Så henvist til gyn og tidlig ul, ordinær kontroll i uke 10 med en usikker turnuslege, så jeg ringte jordmor i stedet og fikk komme der i uke 13. Så ble oul til totalt tre ultralyder, så neste ordinære kontroll hos jordmor er neste uke. Ellers har jeg vært syk en gang og gått til lege, og nå er det manuellterapeut og kiropraktor for bekkenløsning... Føler ikke jeg gjør annet enn å vær hos helsepersonell!

Har vært hos spesialist for å bekrefte og i uke 12, hos lege i uke 10-ish og på oul i uke 18. Skal til jordmor neste uke, 22/23. Har fulgt standardene bortsett fra de to besøkene hos spesialist, tror jeg.

Tror jeg har vært av hva som er ordinært; to ganger hos legen, en gang på UL og en gang hos jordmor, skal i begynnelsen av neste mnd til jordmor igjen.
Men ellers har jeg vært flere ganger hos legen pga hypermesis, var denne uke og skal igjen neste uke, og har vært på tidlig UL.

Back
Topp