Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var hos jordmor i uke 12, og en gang hos lege etter det, da jeg følte meg litt svimmel og rar, uvel og hadde hjertebank, men alt så greit ut Men hadde egentlig avtale med jordmor i november, men den ble avlyst, fikk ny i desember som også ble avlyst.. Men jeg ligger på "normalen" likevel da, skjønner jeg!Det vanligeste er 8 ganger inkl oul, er "standard" om det ikke er noe spesielt Jeg har til nå vært en gang til JM i uke 12 + oul. Har time igje 22 januar, så da blir det andre gangen
Det er det som er problemet, bor på en ganske liten plass (mellom 5- og 6000 innbyggere), og vi har kun èn jordmor i 40% stilling, hun har 3 eller 4 barn selv, så hender hun må avlyse på grunn av sykt barn, og nå har hun selv vært sykmeldt siden før jul:/ Jm i nabokommunen har slutta å ta imot fra andre kommuner, for hun har også mer enn nok.. Å ventelistene til lege er også lange, og min fastlege er OGSÅ sykmeldt, så om jeg skal gå til lege må jeg forholde meg til forskjellige hver gang.. Så venter (u)tålmodig på å få tilbake jm i jobb!Jeg har vært hos jordmor 1 gang, 1 gang oul og 2 ganger hos lege (+ ekstra gang for sykemelding). Skal til lege i neste uke på svangerskapskontroll da er jeg 24 uker Men om du ønsker flere timer så kan du kansje spørre jordmor
Det er det som er problemet, bor på en ganske liten plass (mellom 5- og 6000 innbyggere), og vi har kun èn jordmor i 40% stilling, hun har 3 eller 4 barn selv, så hender hun må avlyse på grunn av sykt barn, og nå har hun selv vært sykmeldt siden før jul:/ Jm i nabokommunen har slutta å ta imot fra andre kommuner, for hun har også mer enn nok.. Å ventelistene til lege er også lange, og min fastlege er OGSÅ sykmeldt, så om jeg skal gå til lege må jeg forholde meg til forskjellige hver gang.. Så venter (u)tålmodig på å få tilbake jm i jobb!
Jeg tror jeg er oftere enn normalen gitt. Ingen spesiell grunn til det, jeg synes bare det er fint, og det er jordmor og lege selv som setter opp ut ifra sist time. Har vært hos lege i uke 10, 12 og 20 ca, jordmor i uke 16 og oul i uke 19. Skal tilbake til jordmor i morgen (er nå i uke 24).
Det er det som er problemet, bor på en ganske liten plass (mellom 5- og 6000 innbyggere), og vi har kun èn jordmor i 40% stilling, hun har 3 eller 4 barn selv, så hender hun må avlyse på grunn av sykt barn, og nå har hun selv vært sykmeldt siden før jul:/ Jm i nabokommunen har slutta å ta imot fra andre kommuner, for hun har også mer enn nok.. Å ventelistene til lege er også lange, og min fastlege er OGSÅ sykmeldt, så om jeg skal gå til lege må jeg forholde meg til forskjellige hver gang.. Så venter (u)tålmodig på å få tilbake jm i jobb!