Hvor ofte dusjer du?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Kommer an på hva jeg gjør. Dusjer å vasker håret minst annenhver dag. Om sommeren blir det ofte hver dag, men forsøker å vaske håret bare annenhver dag likevel.

Annenhver dag

Dusjer hver dag om jeg har vært på jobb. Har jeg fri ksn jeg gå en dag uten dusj. Hårvask er et par ganger i uken

Prøver å vaska håret ca kvar tredje/fjerde dag. Når eg amma vart håret så fort feittete og måtte jobba med det igjen etterpå.
Dusjar ca kvar dag, men prøver å strekka det til annakvar dag. Trenger ikkje å dusje kvar dag, og da blir det meir for å få varmen.

Annakvar/tredjekvar dag i dusjen, oftare ved behov ;)

Dusjer hver morgen ;) Vasker håret ca 3 ganger i uken

Dusjer og vasker håret hver morgen. Synes jeg lukter sove etter en natt.

Dusjer hver dag og vasker håret 2-3 ganger i uka. Trenger ikke vaske det mer, heldigvis!! Slitsomt å vaske langt hår

Annenhver dag på kroppen, venter til håret ikke ser såå fint ut før jeg dusjer det :p

Dusjer hver morgen, noen ganger ganger også på kvelden. Vasker håret annenhver dag.

Annenhver dag om jeg kommer opp av senge har veldig til bekkenløsning nå itilegg en liten låsning.

Har lenge dusjet hver dag, men prøver nå å venne håret til å bli vasket sjeldnere. Håret blir så fort fett, for det har innstilt seg på å bli vasket hver dag. Dessuten klør jeg mye i hodebunnen og har tørr hud ellers osv. Når jeg har brukt opp shampoen jeg har nå skal jeg også gå over til å bruke shampo og balsam uten sulfater og silikon, for å spare håret enda mer.

Jeg dusjer ca 2 ganger i uken. Vasker håret 1 gang i uken. Har veldig tørr hud og tørt hår, begge deler blir skadet av for mye dusjing.

Jeg hverken lukter vondt eller føler meg skitten. :p Deodorant er gull!

Ekstra underlivsvask oftere da.

Fikk høre av legen av man i dagens samfunn dusjer på seg dårlig immunforsvar og tørr hud. Så er greit å tillate en viss naturlig flora av bakterier på kroppen.

Ekstremt lite miljøvennlig er det også å dusje så mye som to ganger for dag.
Er plaget av det jeg og. Er allergisk mot sjampo i tillegg.
Så her er det dusj 2 ganger i uken. Og håret blir bare vasket med vann.

Jeg dusjer ca 2 ganger i uken. Vasker håret 1 gang i uken. Har veldig tørr hud og tørt hår, begge deler blir skadet av for mye dusjing.

Jeg hverken lukter vondt eller føler meg skitten. :p Deodorant er gull!

Ekstra underlivsvask oftere da.

Fikk høre av legen av man i dagens samfunn dusjer på seg dårlig immunforsvar og tørr hud. Så er greit å tillate en viss naturlig flora av bakterier på kroppen.

Ekstremt lite miljøvennlig er det også å dusje så mye som to ganger for dag.
Samme her, bare at jeg vasker håret hver gang jeg dusjer. Dusjer jeg oftere blir huden helt rød og det svir!

Back
Topp